اهواز_ مدیرعامل باشگاه اهورا بهبهان با بیان این‌که قول می دهم امسال تیم ما شگفتی‌ساز لیگ برتر کشور خواهد شد، گفت: شاید در تیم‌مان وحید شمسایی نداشته باشیم ولی بازیکنان‌مان با جان و دل بازی می‌کنند که این مهم در لیگ یک نیز وجود داشت و با همین همدلی موفق به صعود به لیگ برتر شدیم. 

در لیگ برتر فوتسال شگفتی‌ساز می‌شویم

به گزارش قدس آنلاین، ایمان دهین درباره شرایط تیم فوتسال این باشگاه برای حضور در لیگ برتر کشور، اظهارکرد: در حال مذاکره با چند بازیکن غیربومی برای تقویت تیم هستیم که تکلیف جذب آن‌ها طی یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد. در حال حاضر نیز با  سرمربی سال گذشته و بازیکنان بومی در حال آماده شدن برای حضور در لیگ برتر هستیم.
وی عنوان کرد: با توجه به این‌که اولین سال حضور ما در لیگ برتر کشور است، قطعا نمی‌توانیم مدعی باشیم و هدف‌مان حفظ تیم و سهمیه استان و همچنین ارائه بازی‌های خوب برابر حریفان است. تیم‌های خوبی در لیگ برتر حضور دارند ولی ما هم به ارائه نمایش خوب امیدواریم.
مدیرعامل باشگاه اهورا بهبهان با بیان این‌که قول می دهم امسال تیم ما شگفتی‌ساز لیگ خواهد شد، گفت: بازیکنان بومی خوبی داریم که همگی همدل هستند. رمز موفقیت ما، یکدلی بازیکنان‌مان است و شاید در تیم‌مان وحید شمسایی نداشته باشیم ولی بازیکنان‌مان با جان و دل بازی می‌کنند که این مهم در لیگ یک نیز وجود داشت و با همین همدلی موفق به صعود به لیگ برتر شدیم. تلاش می‌کنیم نماینده شایسته‌ای برای استان باشیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا سالن شهید بقایی تا آغاز بازی‌های لیگ برتر آماده خواهد شد؟ اظهارکرد: این سالن با مشکل برق مواجه بود که خدا را شکر با پیگیری مسوولان مربوطه، برق سالن وصل شد. اکنون هم منتظر هستیم که این سالن به برخی امکانات از جمله ضربه‌گیر و تور برای مسابقات فوتسال تجهیز شود که اگر تا آغاز لیگ برتر سالن مجهز شود، مسابقات‌مان در همین مکان برگزار خواهد شد، در غیر این‌صورت در بهبهان سالن‌های دیگری هم وجود دارد که بتوانیم در آن مکان‌ها پذیرای تیم‌های لیگ برتری باشیم.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.