بجنورد- کلاس های اوقات فراغت شهرستان بجنورد با برگزاری رده‌های ورزشی فوتسال در سالن ورزشی دانش آموز آغاز شد.

کلاس های اوقات فراغت در بجنورد کلید خورد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بجنورد، معاون پرورشی تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در حاشیه این بازدید با اعلام اینکه این کلاس ها که به صورت رسمی از ۱۹ خرداد آغاز شده و ثبت نام ها همچنان تا ۵ تیر ماه ادامه دارد گفت: تا کنون ۲۵۰ دانش آموز پسر و دختر در کلاسهای ورزشی برای آموزش در ۱۰ سالن ورزشی در سطح شهر ثبت نام کرده اند که پیش بینی می شود با تعطیلی دانش آموزان متوسطه اول و دوم این آمار به ۳ برابر افزایش یابد.

علی قلی زاده افزود: کانون های فرهنگی و تربیتی باهنر و ریحانه برنامه های مدونی برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان تدارک دیده اند که علاوه بر آنها در۱۵  مدرسه شهری و روستایی تاکنون پایگاه های فرعی اوقات فراغت برای ثبت نام دانش آموزان ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: در مجموع ۱۲ رشته ورزشی ، ۱۰ رشته قرآنی ، ۲۵ رشته فرهنگی و هنری و درسی برای ایجاد اوقات فراغتی پرنشاط و دوست داشتنی در آموزش و پرورش بجنورد تدارک دیده شده است تا بتوانیم تابستانی غنی و متفاوت را برای دانش آموزان در بجنورد رقم بزنیم.

شایان ذکر است افتتاح رسمی کلاس های اوقات فراغت بجنورد ۵ تیرماه با حضور تمامی دانش آموزان این دوره های آموزشی برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.