همدان - مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: اجلاس جهانی گردشگری ۲۱ تا ۲۳ آبان ماه در همدان برگزار می‌شود که امسال موضوع اجلاس «گردشگری و توسعه پایدار» است.

۲۱ آبان، همدان میزبان اجلاس جهانی گردشگری

به گزارش قدس آنلاین ، حمیدرضا یاری با موضوع «همدان، ۲۰۱۸» اظهار کرد: سازمان جهانی گردشگری هر سال نشستی در خصوص گردشگری دارد که امسال موفق شدیم میزبان این نشست در همدان به عنوان یکی از اعضای این سازمان باشیم.

وی ادامه داد: اجلاس جهانی گردشگری ۲۱ تا ۲۳ آبان ماه در همدان برگزار می‌شود، اما ریزبرنامه‌ها از سوی سازمان جهانی گردشگری برنامه‌ریزی می‌شود که امسال موضوع اجلاس «گردشگری و توسعه پایدار» است و سخنرانان خاص خود را دارد.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه یک روز قبل از آغاز رسمی اجلاس، پیش‌تور برگزار خواهد شد، گفت: یک روز بعد از اجلاس نیز پس‌تور برای این اجلاس در نظر گرفته شده است.

وی با تأکید بر اینکه با همه توان برای میزبانی از رویداد آماده می‌شویم، یادآور شد: نه تنها علیصدر یا همدان بلکه هیچ ایرانی برای میزبانی این رویداد کم نمی‌گذارد و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

یاری اضافه کرد: سازمان جهانی گردشگری دارای ۵۰۰ عضو از جهان است که اکنون دغدغه ما حضور اعضای بیشتری از اعضا در همدان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تا آبان ماه که زمان برگزاری اجلاس جهانی گردشگری است، نشست‌هایی در کشورهای مختلف برگزار می‌شود که کلیپ‌های همدان را نشان خواهند داد.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر اضافه کرد: یکی از اهداف همدان ۲۰۱۸ این است که مردم پای کار باشند که بر این اساس شرکت علیصدر طرح‌هایی از جمله همایش پیاده‌روی دارد که ۹ شهریور ماه همزمان با عید غدیر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تبلیغات خارج از استان نیز برای این رویداد بین‌المللی پیش‌بینی شده افزود: بعد از عید فطر برنامه‌ریزی بیشتری در این خصوص انجام می‌شود.

منبع فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.