قدس آنلاین: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: باید با رسانه ها ارتباط و تعامل بهتری برقرار شود و این ارتباط تقویت شود.

قدم های خوبی در حاشیه شهر مشهد برداشته شده اما هنوز کارهای زیادی باقی مانده است

به گزارش قدس آنلاین، محمد رحیم نوروزیان در نشست با اعضای شورای شهر مشهد اظهارداشت: امروز با توجه به شرایط پیچیده کشور و استان برای فائق آمدن بر مشکلات نیاز به انسجام، اتحاد و آرامش بیشتری داریم.

وی افزود :  مشهد بیش از ۵۲ درصد جمعیت استان را دارد و علیرغم در حاشیه شهر مشهد قدم های بسیار خوبی برداشته شده است اما هنوز کارهای زیادی باقی مانده است اینکه که با انسجام و اتحاد می توان این مشکلات را از سر راه برداشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: عملکرد شورا در یکسال گذشته مثبت بوده است و در فضای رقابتی انتخابات، مردم مشهد مشارکت حداکثری داشتند و انتخاب مردم نشان داد که فضای شهر مشهد نیاز به تغییر دارد.

نوروزیان گفت: یکی از موفقیت های شورای شهر مشهد مصوبات اولویت دار، ضروری و بجا می باشد و عملکرد شورا نشان داد که انتخاب مردم، انتخاب خوب و درستی بوده است.

وی خاطر نشان کرد : شورای شهر مشهد ظرفیتی است که می تواند طرف مشاوره قرار گیرد و در حل مشکلات استان کمک و یاری کرد.

نوروزیان گفت:روز قدس از مناسبت های ملی و مذهبی است و حضور پرشور مردم نشان داد که مردم بدون توجه به جناح بندی های سیاسی فقط برای قدس و مردم فلسطین به میدان می آیند.

وی افزود: البته باید برنامه ریزان توجه بیشتری نمایند که در این مناسبت های ملی و عمومی، جناح ها و جریانات سیاسی سوء استفاده نکنند و از تریبون های عمومی اهداف جناحی خود را دنبال نکنند زیرا موجب حضور کم رنگ مردم خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی  در پایان گفت: برای فائق آمدن بر مشکلات کشور باید با یکدیگر متحدتر شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.