قدس آنلاین: نیمی از ۶۱۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده برای اشتغال روستایی خراسان رضوی تاکنون اختصاص یافته است.

اختصاص  ۶۱۰ میلیارد تومان اعتبار به اشتغال روستاها در خراسان رضوی

 به گزارش قدس آنلاین:، استاندار خراسان رضوی گفت: تاکنون ۳۰۵ میلیارد تومان از ۶۱۰ میلیارد توماناختصاص اعتبار به اشتغال روستایی خراسان رضوی اعتبار پیش بینی شده برای اشتغال روستایی این استان ابلاغ و تخصیص یافته است.

علیرضا رشیدیان دیشب در نشست کارگروه تخصصی اشتغال با حضور نمایندگان بانکها و فرمانداران خراسان رضوی در مشهد افزود: رسیدگی به اشتغال روستایی در این استان بسیار حائز اهمیت و در توسعه این بخش و پایداری جمعیت روستایی استان بسیار تاثیر گذار است.

وی گفت: دستگاههای اجرایی متولی اشتغال روستایی و نهادهایی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران باید جمعیت هدف خود را در زمینه اشتغال شناسایی، فعال و ساماندهی کنند و از ظرفیت ۲ نهاد مشورتی مجمع بانوان و جوانان استان نیز که ۲ جمعیت هدف عمده در حوزه اشتغال استان دارند بهره گرفت.

استاندار خراسان رضوی با بیان این که مسئول اشتغال در شهرستانها فرمانداران هستند افزود: تاکنون اطلاع رسانی مناسب برای پرداخت تسهیلات اشتغال به متقاضیان صورت نگرفته است، چرا که شاهد رد بسیاری از درخواستهای وام متقاضیان به  علت نبود اطلاع رسانی شفاف هستیم.

رشیدیان افزود: پارسال کمیته امداد و بهزیستی بخش قابل توجهی از اشتغال زایی استان را به خود اختصاص دادند.وی بر کارآمدی و تاثیر گذاری دستگاههای اجرایی استان و مبارزه با فساد در آنها تاکید کرد.

استاندار خراسان رضوی افزود: شرایط امروز کشور با قبل از برجام متفاوت است؛ قبل از برجام مورد تهدید بودیم و اجماع جهانی علیه ما شکل گرفته بود اما امروز شرایط بهتری داریم و در سفر امروز رئیس جمهوری ایران به چین که پیوستن جمهوری اسلامی ایران به پیمان اوراسیا مطرح شد برای استان ما که همسایه کشورهای سی. ای. اس هستیم بسیار با اهمیت و مفید است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.