همدان - مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان در کارگروه جلسه شورای مهارت شهرستان بهار گفت: فلسفه شورای مهارت این است که با استفاده از نقطه نظرات جمعی ، نیاز آموزش های مهارتی را بسنجیم .

با استفاده  از نقطه نظرات جمعی، نیاز آموزش های مهارتی را بسنجیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان ، جلسه شورای مهارت با حضور مدیر کل ،مسئولین ستادی این اداره کل ،فرماندار ،شهردار و روسای  دستگاههای دولتی شهرستان بهار در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل گردید .

در ابتدای این جلسه احمد سیفی رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهار ضمن ارائه گزارش آمار و عملکرد سال ۹۶ گفت:از افتخارات این مرکز در المپیاد ملی مهارت کسب مقام اول کشوری در رشته تاسیسات و لوله کشی می باشد.

وی هدف از برگزاری المپیاد ملی مهارت را آشنایی جوانان با استانداردهای بین المللی دانست و عنوان کرد:یکی ازعوامل تاثیر گذار در اقتصاد و اشتغال مسابقات ملی مهارت می باشد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان نیز با اشاره به اینکه فلسفه شورای مهارت استفاده از نقطه نظرات جمعی می باشد اظهار داشت : نیاز آموزش های مهارتی  را بر اساس جامعه هدف  برنامه ریزی می کنیم.

وهب مختاران تصریح کرد:خانواده ها مطالبه ی  مهارتی را باید جدی بگیرند تا بتوانیم ایران عزیز را به یک کارگاه بزرگ تولیدی تبدیل نماییم.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان به طرح های موفق که به صورت پایلوت در این استان در حال اجرا می باشد اشاره کرد و اذعان داشت :طرح مهارت آموزی بانوان سرپرست خانوار در مراکز دولتی و آموزشگاههای آزاد در حال برگزاری می باشد.

وی از تجهیز کارگاههای مکانیک  مراکز  استان همدان پیرو دستور ریاست محترم سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خبر داد.

در ادامه احسان قنبری فرماندار شهرستان بهار ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد موفق مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهار اذعان داشت : یکی از ارگان های موفق در زمینه اشتغال ، سازمان آموزش فنی وحرفه ای است .

فرماندار شهرستان بهار خاطر نشان ساخت: از مهم ترین و ارزشمند ترین  اقدامات فنی و حرفه ای  توانمند سازی بانوان سرپرست خانوار می باشد .

قنبری ماموریت خطیر آموزشهای فنی و حرفه ای در راستای اشتغال را آموزش دانسته و ادامه داد:یکی از بارزترین اهداف شهرستان را در رونق مشاغل خانگی قرار دهید و دوره های مهارتی به روز و منتج به اشتغال را برگزار نمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.