نائب رییس اتحادیه هتل‌آپارتمان‌داران مشهد با بیان اینکه در شب‌های قدر و تعطیلات اخیر حجم زیادی از مسافر به مشهد آمد، افزود: این رویه سفر به مشهد به ضرر جامعه میزبان و مهمان تمام خواهد شد.

پیش‌بینی این حجم از زائر  درشبهای قدر مشهد را نکرده بودیم

به گزارش قدس انلاین ، مهدی آجیلیان  اظهار کرد: در این ایام بیش از ۹۵ درصد ظرفیت واحدهای اقامتی پر شد اما در مجموع می‌توان گفت این شکل از ورود حجم بالایی از مسافر طی چند روز، به ضرر هتل‌آپارتمان‌داران خواهد بود.

وی بیان کرد: از آنجایی که پیش‌بینی نمی‌کردیم این حجم از مسافر به مشهد سفر کند برای آن برنامه‌ریزی نیز نکرده بودیم، برخی از هتل‌آپارتمان‌داران در ایام ماه رمضان که جزو ایام غیرپیک به‌شمار می‌رود، در حال نوسازی و بهسازی واحدهای خود بودند.

نائب رییس اتحادیه هتل‌آپارتمان‌داران مشهد یادآور شد: زمانی که مسافر به یکباره وارد شهر مشهد و به‌یکباره از آن خارج می‌شود کیفیت خدماتی که ارائه می‌شود نیز کاهش می‌یابد و به نسبت آن، ماندگاری مسافر کم خواهد شد که این امر به ضرر مسافران و زائران هم است مسافرانی که قصد داشتند در ماه رمضان ده روز به مشهد بیایند بیش از یک یا دو روز اقامت ندارند.

وی ادامه داد: پر شدن ظرفیت واحدهای اقامتی رسمی موجب می‌شود مسافران به سمت واحدهای غیررسمی و غیرمجاز بروند و در مواردی مشاهده شده است که دلالان این حوزه در مبادی ورودی شهر مبالغی نامتعارفی را از مسافران دریافت کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.