کرج- رییس اتحادیه چایخانه داران کرج با بیان اینکه ساماندهی اماکن بدون مجوز در دستور کار این اتحادیه قرار دارد گفت: دراین خصوص فرجه ای ۳ ماهه تعیین شده است.

ساماندهی اماکن بدون مجوز در دستور کار است/تعطیلی ۲۰۰ مرکز عرضه کننده قلیان در کرج

علی سرحدی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: سال گذشته با اعلام ممنوعیت عرضه قلیان بیش از ۲۰۰ مرکز عرضه کننده تعطیل شد.

وی افزود: پس از آن وبا توجه به تصمیم مجلس شورای اسلامی مبنی بر فعالیت مشروط مراکز مجوز دار درخواست ها برای ایجاد سفره خانه های جدید واخذ مجوز فعالیت افزایش داشته است.

سرحدی ادامه داد: با توجه به جلساتی که با دادستانی و اداره اماکن داشته ایم وتعامل مناسبی که به وجود آمده  ساماندهی مراکز بدون مجوز وجواز دار شدن آنها در دستور کار این اتحادیه قرار گرفته است.

رییس اتحادیه چایخانه داران کرج خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود ۵۰۰ چایخانه دارای مجوز در کرج داریم و به همین تعداد نیز بدون مجوز هستند که در حال انجام فرایند اداری وجواز دار کردن  آنها هستیم.

وی با بیان اینکه فرجه ای ۳ ماهه برای تعیین تکلیف چایخانه های بدون مجوز در نظر گرفته شده است گفت: نیمی از این زمان سپری شده و امید می رود در مدت زمان باقیمانده بتوانیم ساماندهی لازم را شاهد باشیم.

 رییس اتحادیه چایخانه داران کرج با تاکید براینکه میزان تقاضای عمومی زمینه ساز عرضه خدمات است گفت: سفره خانه ها محلی برای حضور اقشار مختلف مردم و خانواده ها محسوب می شود واگررغبت وتمایلی به این فضاها وجود دارد به واسطه اعتمادی است که مردم به این صنف دارند.

سرحدی تصریح کرد: در حال حاضر سفره خانه و چایخانه هایی در کرج فعالیت دارند که در نوع سرویس دهی، فضای داخلی  ومعماری در سطح کشور منحصر به فرد و کم نظیر هستند و جایگاه البرز را در سطح کشور ارتقا داده اند.

وی در پایان گفت: تلاش این اتحادیه حرکت بر مدار قانونمداری و خدمات دهی مناسب به اقشار مختلف مردم است ودر این راستا تمام ظرفیت های موجود را به کار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.