قدس انلاین : مدیر شبکه جهانی امام رضا (ع) از افزایش برنامه‌های شبکه جهانی امام رضا(ع) به‌مناسبت ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

افزایش پخش برنامه‌های شبکه جهانی امام رضا(ع) در ماه رمضان

به گزارش آستان نیوز، محمد امین توکلی‌زاده با ابراز خرسندی از اینکه امسال برای اولین بار صدا و تصاویر حرم مطهر رضوی در ایام ماه مبارک رمضان به‌صورت زنده برای شیفتگان و ارادتمندان روزه‌دار حضرت رضا (ع) در کشورهای مختلف پخش شده است، گفت: در رمضان امسال با افزایش ساعت برنامه‌های شبکه جهانی امام رضا (ع) توفیق یافتیم تا مدت زمان بیشتری را نسبت به دیگر ایام سال مخاطبان این شبکه را از راه دور مهمان سفره حضرت رضا (ع) کنیم.

وی با بیان اینکه زبان اصلی این شبکه عربی است و در تمامی ایام سال به مدت سه ساعت به‌پخش برنامه می‌پردازد، افزود: این شبکه که عضو اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های جهان اسلام نیز است و هم‌اکنون مراحل پخش آزمایشی را می‌گذراند، از طریق ماهواره نایل ست برای کشورهای غرب آسیا و شمال آفریقا قابل دریافت است.

مدیر شبکه جهانی امام رضا (ع) با اشاره به ضبط و پخش برنامه‌های مختلف این شبکه وابسته به آستان قدس رضوی در ایام ماه رمضان، بیان کرد: این شبکه از ابتدای ماه رمضان با پخش دو ترتیل قرآن کریم از صحن انقلاب اسلامی در نوبت صبح و رواق امام خمینی(ره) در نوبت بعد از ظهر به‌صورت زنده، پخش نماز جماعت صبح از حرم رضوی، تولید و پخش آیتم‌های بین برنامه‌ای و پخش 120 ساعت برنامه تولیدی از ابتدای ماه مبارک رمضان مهمان مخاطبان این شبکه از بارگاه منور رضوی بوده است.

توکلی‌زاده پخش ویژه برنامه ضیافت‌الکریم را از دیگر برنامه‌های این شبکه عنوان کرد که با هدف معرفت‌افزایی هر چه بیشتر در میان شیفتگان اهل بیت (ع) با موضوع تدبر در قرآن و تاریخ اسلام هر شب از ساعت 23:30 دقیقه و به مدت 90 دقیقه بر روی آنتن می‌رود و تا پایان ماه رمضان نیز ادامه دارد.

وی افزود: پخش ویژه برنامه‌های شب‌های قدر، پوشش مراسم حرم مطهر رضوی به‌صورت کامل و زنده و ارتباط‌های زنده با حرم حضرت علی (ع) در نجف و حرم امام حسین (ع) در کربلا در حین برنامه‌ها از دیگر اقدامات این شبکه در ایام ماه مبارک رمضان بوده است.

مدیر شبکه جهانی امام رضا (ع) با اشاره به اهمیت و جایگاه روز جهانی قدس، پخش 14 آیتم تولیدی ویژه روز قدس را از فعالیت‌های این شبکه عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.