کرج - مسئول امور نمایشگاه های صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگ، صنایع دستی و گردشگری استان البرز از برگزاری دایمی نمایشگاه صنایع دستی درکاخ مروارید پس از ماه مبارک رمضان خبر داد.

«کاخ مروارید کرج» میزبان نمایشگاه دائمی صنایع دستی می شود

علی اصغر آبشاری در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین درخصوص برگزاری جشنواره صنایع دستی و گردشگری درایام ماه مبارک رمضان در کاخ مروارید اظهار کرد: جشنواره صنایع دستی و گردشگری در کاخ مروارید از اولین روز ماه مبارک رمضان با ایجاد۳۰ غرفه صنایع دستی و گردشگری شروع به فعالیت کرده است.

وی افزود: در این جشنواره غرفه های صنایع دستی شامل معرق کاری، منبت کاری، صنایع چوبی، قلم زنی فلز، زیورآلات و گلیم بافی به مدت ۳۰ روز ایجاد شده است.

مسئول امور نمایشگاه های صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگ صنایع دستی و گردشگری بابیان اینکه این جشنواره تا عید فطر ادامه خواهد داشت، گفت: پس از پایان ماه رمضان نمایشگاه صنایع دستی بصورت دائم در کاخ مروارید درروزهای پنج شنبه و جمعه برگزارخواهد داشت.

آبشاری در ادامه گفت: هر روز ۲ تا ۳ هزار نفر بازدید کننده از جشنواره ماه مبارک رمضان بازدید می کنند و این نمایشگاه ازساعت ۷ بعدازظهر تا ۲۴ شب دایر است.

وی با اشاره به اینکه استان های همجوار از جمله قزوین و تهران نیز دراین نمایشگاه غرفه دارند، افزود: در حال حاضر ما با همکاری و همراهی شهرداری و شورای اسلامی مشکین دشت یک بازارچه دائمی صنایع دستی در شهر مشکین دشت با ۳۷ غرفه فعال دایر کرده ایم.

این مسئول در پایان با یادآوری اینکه از مجموع ۳۷ غرفه فعال در این بازارچه تعدادی  به صورت آموزشگاه صنایع دستی نیز فعالیت دارند، گفت: در شهرستان کرج نیزایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی دردست اقدام است که درحال حاضر کاخ مروارید به عنوان نمایشگاه دائمی درنظرگرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.