شهردار منطقه چهار مشهد از اجرای روکش آسفالت ۲۰ هزار متر مربع از معابر این منطقه طی یک ماه آینده خبر داد.

آغاز اجرای روکش آسفالت ۲۰ هزار متر مربع از معابر منطقه چهار

به گزارش قدس آنلاین ،غلامرضا غلامی ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای ارتقاء سطح رفاه و رضایتمندی شهروندان و تسهیل در تردد وسایل نقلیه، اجرای روکش آسفالت ۲۰ هزار متر مربع از معابر سطح منطقه در دستور کار قرار گرفت.

غلامی ادامه داد: اجرای این پروژه با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در فرعی های بلوار شهید مفتح، طبرسی جنوبی و علامه طباطبایی آغاز شده و تا یک ماه آینده به پایان می رسد.

وی با بیان اینکه آسفالت این معابر براساس اولویت مشخص شده و پس از اتمام پروژه های شرکت های خدماتی از قبیل آب و فاضلاب و ... اجرا می شود، خاطرنشان کرد: در این پروژه از ۲۸۰۰ تن آسفالت استفاده می گردد.

غلامی به روکش آسفالت معابر منطقه در اجرای طرح استقبال از بهار ۹۷ اشاره کرد و اظهار داشت: به همین منظور معابر فرعی بلوارهای طبرسی شمالی و جنوبی، پنجتن، نبوت و شهید مفتح لکه گیری، مرمت و روکش آسفالت شده است.

وی در پایان بیان کرد: در اجرای طرح استقبال از بهار ۹۷ بالغ بر ۵ هزار متر مربع از معابر سطح منطقه با صرف یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار جهت افزایش زیبایی بصری و سهولت در حمل و نقل شهری معابر سطح منطقه لکه گیری و مرمت آسفالت گردید.

گفتنی است در سال گذشته براساس نیازسنجی صورت گرفته ۱۸۰ هزار متر مربع از معابر منطقه چهار لکه گیری، مرمت و روکش آسفالت گردید که از این مقدار ۸۴ هزار متر مربع مربوط به بهسازی آسفالت و حذف معابر خاکی سطح منطقه بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.