قدس انلاین : مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از نظر شاخص های کلی نسبت به سایر استانها سرآمد و از وضعیت مناسب برخوردار است.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی سرآمد است

به گزارش قدس انلاین سید سعید سرابی در دیدار با کارکنان این اداره کل در مشهد افزود: کارکنان این اداره مهمترین و بهترین ظرفیتی است که می توان از آن برای پیشبرد اهداف سازمانی بهره جست.

وی اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تاکنون ١٠مدیر کل را در حوزه های مختلف به سایر سازمانها و ادارات اعزام کرده که این امر نشان از وجود کارکنان و مدیران توانمند در بخش فرهنگ و هنر این استان دارد.

وی گفت: اما این نکته را نیز باید یادآور شد که نبود امکانات پشتیبانی و رفاهی از جمله مشکلاتی است که کارکنان این اداره کل با آن دست و پنجه نرم می کنند.

سرابی افزود: وضعیت کارکنان در حوزه پرداخت ها شرایط مطلوبی ندارد و ساختمانها و مجتمع های این اداره کل نیز دچار فرسودگی شده است.

وی اظهار کرد: مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی روحیه تحول گرایی دارد که امید است این روحیه در کنار پشتوانه قوی کارکنان برای این اداره کل موجب افتخار شود.

سید سعید سرابی پیش از این مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بود که اوایل هفته گذشته جای خود را به جعفر مروارید داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.