خرم‌آباد- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: براساس فرآیند بررسی طرح‌های واجد شرایط، تاکنون ۷۷۱طرح اشتغال روستایی به ۴بانک عامل معرفی‌شده است.

۷۷۱ طرح اشتغال روستایی به بانک‌های لرستان معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین، علی آشتاب ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد بابیان اینکه در راستای اجرای طرح اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری سرعت اجرای طرح خوب است اظهار داشت: طی فرآیند بررسی طرح‌ها تاکنون ۷۷۱ طرح با شرایط در کمیته‌های فنی، تخصصی و تأیید دستگاه‌های اجرایی بااعتباری معادل ۲۳۲میلیارد و ۸۰۰ میلیون به چهار بانک عامل معرفی‌شده است.

وی به انعقاد قرارداد ۱۱میلیارد و ۴۹۳میلیون تومان برای پرداخت ۱۳۰طرح اشاره و عنوان کرد: ۴۲۳طرح در شعبات بااعتباری معادل ۸۹میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان در دست بررسی است و همچنین ۲۰۷طرح بااعتباری معادل ۱۲۴میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان وسط شعبات استانی به شعبات شهرستانی ارجاع شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بابیان اینکه این تسهیلات با نرخ سود ۶درصد بسیار ارزان است تصریح کرد: از متقاضیان تقاضا داریم با توجه به محدودیت زمانی این طرح، در راستای تکمیل مدارک، مستندات و تضامین لازم سرعت عمل بیشتری به خرج دهند.

وی بیان کرد: با توجه به قابل‌قبول بودن سرعت اجرای طرح امیدواریم بانک‌ها نیز در بحث پرداختی سرعت بیشتری به خرج دهند که در راستای توسعه و رونق اقتصادی روستایی گام‌های مثبتی برداشته شود.

منبع: تسنیم 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.