۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
کد خبر: 604783

اگر شماهم مثل خیلی‌ها فکر می‌کنید «کیم کارداشیان» که خبر و تصاویر ملاقاتش با ترامپ کف همه آمریکایی‌ها را برید، فقط یک بازیگر است، سخت در اشتباه‌اید!

به گزارش قدس آنلاین، خانم کارداشیان بیشتر از بازیگر بودن، یکی از اولین شاخ‌های مجازی و اینستاگرامی است که شغل کشکی کشکی سلبریتی شدن را در کشورهای مختلف از جمله ایران باب کرد و شاید بتوان او را مادر تمام شاخ‌های مجازی دانست!
اگر از خودتان می‌پرسید چرا باید کف آمریکایی‌ها از ملاقات ترامپ و کیم کارداشیان ببرد، ادامه مطلب را بخوانید!
«کارداشیان» یکی از طرفداران برهنگی است و با انتشار تصاویر برهنه و نیمه برهنه و فیلم‌های مستهجن به شهرت رسیده و حسابی هم به این موضوع افتخار می‌کند!  همین چند وقت پیش که برنده یک جایزه مد و لباس در آمریکا شد، پشت تریبون اعلام کرد: «این جایزه من را شوکه کرد چون من بیشتر اوقات برهنه‌ام!»
خداوکیلی شما اگر چند صد سال قبل رئیس جمهور هایی مثل آبراهام لینکلن و بنجامین فرانکلین داشتید که مثلاً هوش و استعداد و سیاستمداری‌شان زبانزد خاص و عام بود و الآن رئیس جمهورتان یک «بیزینس من» با موهای ژیگولی بود که آخر هفته هایش را در کلوپ‌های گلف و کازینوها می‌گذراند، چند وقت یکبار بازیگرهای فیلم‌های مستهجن از او شکایت می‌کردند و به جای دیدار با دیپلمات ها، دانشمندها و... با شاخ‌های مجازی دیدار می‌کرد، کفتان نمی برید!؟
اگر با توجه به سابقه درخشان جناب ترامپ در انواع و اقسام فسادهای اخلاقی جوابتان «خیر» است و هنوز کفتان نبریده، قول می‌دهم با خواندن ادامه مطلب حتماً ببرد!
آقای ترامپ که به دیدارش با «کارداشیان» حسابی افتخار کرده و با آب و تاب جزئیات این دیدار را توئیت می‌کند، با درخواست او یک قاچاقچی هروئین را عفو و از زندان آزاد کرده است! اینکه به قول بعضی‌ها سیاست چقدر مبتذل شده و دنیا افتاده است دست لااوبالی هایی مثل ترامپ را بی‌خیال! اما بالاغیرتاً شما به من بگویید کسی که با درخواست یک شاخ مجازی طرفدار برهنگی، یک قاچاقچی خطرناک هروئین را از زندان آزاد می‌کند و بدون توجه به عواقب این کار فقط می‌خواهد دل یک شاخ مجازی را ببرد، امکان ندارد نصف شب با درخواست یک بازیگر دیگر فیلم‌های مستهجن تصمیم‌های مهم سیاسی مثل حمله به سوریه، خروج از برجام و... را گرفته باشد!؟

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.