قدس انلاین : ملی پوش خراسانی تیم ملی کبدی بانوان گفت: دو سال است که شرایط کبدی رو به بهبود است و بازیکنانی از استان به اردوهای مختلف تیم ملی دعوت شده اند.

خراسان رضوی شرایط خوبی در رشته کبدی پیدا کرده است
سمانه افخم در خصوص آخرین وضعیت خود در تیم ملی کبدی افزود: آخرین اردوی ما در استان  سمنان برگزار شد تمامی اعضای تیم در تلاشند تا بتوانند با کسب بهترین نتیجه در مسابقات آسیایی جاکارتا بدرخشند و برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

وی افزود: فدراسیون در نظر دارد تا با کشورهای دیگری مانند هند مسابقات تدارکاتی برگزار کند تا تیم به آمادگی لازم برسد و این کار به کسب تجربه بازیکنان کمک زیادی می‌کند.

ملی پوش خراسانی تیم ملی کبدی بانوان تصریح کرد: ۲۶ خرداد ماه در رامسر اردو آمادگی آغاز می‌شود و حدود ۱۴ روز ادامه خواهد داشت، برنامه دیگر اردوها هنوز مشخص نیست و چند روز قبل از هر اردو به بازیکنان اطلاع داده می‌شود.

افخم در خصوص شرایط خراسان رضوی در این رشته گفت: دو سال است که شرایط کبدی در خراسان رضوی بهبود یافته و در تیم‌های پایه و رده سنی نوجوانان اتفاقات خوبی رخ داده است، بعد از مسابقات آسیایی جاکارتا سوپرلیگ کشور را خواهیم داشت پیشنهاداتی از دیگر تیم‌ها داشتم، اما اولویت اول من تیم مشهد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.