نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بعد از جام جهانی یک جلسه با کی‌روش می‌گذاریم و اختلاف نظرها را از بین می بریم.

کی روش حق دارد/ اختلافها را بعد از جام جهانی برطرف می کنیم!

به گزارش قدس آنلاین، علی کفاشیان در حاشیه تمرین تیم ملی در روسیه گفت: با این روحیه ای که در تیم ملی می بینم خیلی امیدوار هستم که بازی های خوبی را از این تیم در جام جهانی شاهد باشیم. 

وی افزود: به شخصه شرایط تیم ملی را در این دوره بهتر از دوره قبل می دانم و می گویم که تیم ما در این جام قوی تر از جام قبلی است. یکی از هنرهای کی روش این است که همه را با هم متحد می کند و شرایط تیم را طوری آماده می کند که انگار تیم یک دوپینگ قوی روحی کرده است.

کفاشیان در خصوص انتقاداتی که از کی روش صورت گرفته بیان داشت: این ها همه اختلاف سلیقه است و هر دو طرف می خواهند کاری را انجام دهند که به سود تیم ملی باشد. این اختلاف نظرها هم در همین راستا پیش می آید. انشاءالله بعد از جام جهانی یک جلسه دوستانه می گذاریم و این اختلاف نظرها را از بین می بریم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کی روش همیشه انتظاراتی داشته که این انتظارات برای بهبود وضعیت تیم ملی است و معمولا این انتظارات به حق است. مثلا ایشان یک زمین با کیفیت برای تمرین می خواهد که این حق مسلم ایشان است. یا ایراداتی به تقویم AFC  می گیرد که این هم درست است. حتی این موضوع را با خود من هم مطرح کرده بود و باید به او حق داد. 

کفاشیان در خصوص کنایه کی روش مبنی بر اینکه عده ای مسئولان باید به خاطر نشنیدن درخواستهایش به پزشک مراجعه کنند گفت: همانطور که گفتم خیلی مواقع سلیقه ها با هم فرق دارد اما مهم این است که حرف اول و آخر را کی روش می زند و باید به حرف او احترام گذاشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.