معاون وزیر ورزش بحث کمک این وزارتخانه به باشگاه استقلال برای جذب وینفرد شفر را تکذیب کرد.

واکنش تند معاون وزیر ورزش به ادعای مدیرعامل استقلال

به گزارش قدس آنلاین، برخی از هواداران پرسپولیس امروز مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کرده تا نسبت به برخی اتفاقات رخ داده در چند وقت اخیر اعتراض خود را به گوش مسئولان این وزارتخانه برسانند.

در طی این تجمع حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس در میان این تعداد معدود هواداران حاضر شد و به صحبت‌های آنها گوش داد اما هواداران خواستار دیدار با مسئولان وزارت ورزش شدند که در نهایت محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان این تعداد از هواداران را به سالن کنفرانس وزارت ورزش برد و در حضور افشین داوری رئیس فدراسیون بوکس و حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس به صحبت‌های هواداران گوش داد.

هواداران پرسپولیس دلیل کنار گذاشتن علی‌اکبر طاهری از سمت مدیرعاملی پرسپولیس را جویا شدند و همچنین در خصوص وجود اسپانسر مشترک میان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال انتقاد کردند.

آنها همچنین معتقد بودند که باشگاه استقلال از باشگاه پرسپولیس بیشتر از سوی وزارت ورزش منتفع شده و این مسئله باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شده بود.

این تعداد از هواداران همچنین در خصوص اینکه سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال گفته که وزارت ورزش برای جذب وینفرد شفر سرمربی استقلال به این باشگاه کمک کرده انتقاد داشتند.

بعد از اینکه هواداران صحبت‌هایشان را انجام دادند داورزنی به هواداران گفت که وزارت ورزش هیچ کمک مالی به باشگاه استقلال انجام نداده و این مسئله صحت ندارد.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه صحبت‌های خود به هواداران پرسپولیس گفت: ما به استقلال پولی ندادیم اما در پی اختلافاتی که بین علیرضا منصوریان و این باشگاه به وجود آمد نظر مشورتی دادیم اما اینطور نبوده که بخواهیم به استقلال کمک کنیم. اگر هر کدام از شما هواداران فکر می‌کند ما به استقلال پولی داده‌ایم از طریق آقای عبابا مدیرکل وزارت حراست ورزشی یا آقای گرشاسبی این مسئله را پیگیری کنند.

یکی از هواداران به داورزنی گفت که افتخاری مدیرعامل استقلال اذعان داشته که بابت جذب شفر از وزارت ورزش کمک گرفته که این مسئله با واکنش تند داورزنی روبه‌رو شد و به این هوادار گفت که اگر افتخاری چنین صحبتی انجام داده اشتباه کرده و مطمئن باشید ما آ ن را پیگیری می‌کنیم چرا که ما پولی به استقلال ندادیم. کمک ما به باشگاه استقلال درباره مشکلات با اپراتور مخابرات و یا ایرانسل بود. البته آقای سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان یکی دو باری هم با آقای جهرمی وزیر ارتباطات جلساتی برگزار کرد و کمک ما در همین حد بوده است.

هواداران معترض پرسپولیس نسبت به اسپانسر مشترک این دو باشگاه هم معترض بودند که داورزنی افزود: خود باشگاه‌ها بررسی کردند که اسپانسرشان تغییر کند. عید سال گذشته بود که در همین فضای مجازی کلی به من بدوبیراه گفتند یادتان هست؟ ما به باشگاه‌ها گفتیم برنامه‌هایشان را شفاف کنند. باشگاه‌ها از اسپانسر خود کم پول نگرفته‌اند و الان هم با کمک شما هواداران روی پای خودشان هستند. وزارت ورزش در زمینه اسپانسرها دخالتی نکرده و این باشگاه‌ها بودند که خودشان درباره اسپانسر تصمیم‌گیری کردند.

در این بین گرشاسبی به هواداران گفت که ما پیشنهاد دادیم همراه اول اسپانسر استقلال شود و ایرانسل اسپانسر پرسپولیس اما ایرانسل اعلام کرد که اگر اسپانسر پرسپولیس شود مشتریان استقلالی این اپراتور ایرانسل را بیچاره می‌کنند!

این جلسه پس از اینکه طرفین صحبت‌های یکدیگر را شنیدند به پایان رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.