همدان - مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان همدان گفت: سیزدهمین دوره استانی مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار، تلاش و تعاون همدان ۹ تیرماه برگزار می شود.

سیزدهمین دوره استانی مسابقات قرآن کریم برگزار می شود

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، احمد توانا مدیر اجتماعی ومسئول برگزاری مسابقات قرآن اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان همدان ضمن تاکید این خبرکه سیزدهمین دوره استانی مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار، تلاش و تعاون همدان ۹  تیرماه برگزار می شود اظهار داشت: ثبت‌نام این  دوره از مسابقات قرآن‌کریم ویژه کارگران و جامعه کار و تلاش در رشته‌های مختلف در استان از پنجم خرداد ماه ۹۷ آغازوتا پایان خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

توانا ادامه داد: هدف از برگزاری مسابقات قرآن کریم، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی، تعمیق آموزه‌ها و مفاهیم قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی کارگران و تلاشگران جامعه است چرا که قرآن کریم بهترین منبع و راهنما برای بشریت است.

وی افزود :این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن  برای کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و خانواده‌های آنان وهمچنین افراد تحت پوشش بهزیستی و تأمین اجتماعی برگزار می‌شود و نیز داشتن سن ۱۵ سال به بالا برای حضور در این مسابقات در دوبخش خواهران وبرادران از شرایط شرکت دراین دوره از مسابقات است.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند حداکثر تا تاریخ ۳۱ خرداد ماه سال جاری جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در مرکز استان به دفتر مدیریت اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و در شهرستانها به ادارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مربوطه مراجعه نمایند.

گفتنی است: نفرات برتر( اول) این دوره از مسابقات به مرحله کشوری معرفی خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.