رییس هیات مدیره میدان بار مرکزی مشهد گفت: در حال حاضر نیز مشکلات بارگیری و اعتراضات کامیون‌داران اقلامی مانند هندوانه و پیاز را تحت تاثیر قرار داده است.

اعتراضات کامیون‌داران بر گرانی کدام میوه‌ها تاثیر گذاشت؟

غلامحسین کاری ، در خصوص بازار میوه در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان در بخش تامین میوه با هیچ کمبودی مواجه نبوده‌ایم و همه چیز به اندازه کافی در بازار موجود است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر میدان بار مرکزی مشکلات حمل و نقل یک مقداری سیستم قیمتی را بهم ریخته است، عنوان کرد: یعنی به عبارتی به این دلایل اگر بار به میدان وارد نشود شاهد گرانی خواهیم بود.

رییس هیات مدیره میدان بار مرکزی مشهد خاطرنشان کرد: تولیدات میوه در مشهد نسبت به شهرهای دیگر بیشتر است که این امر خود به تنهایی نشان دهنده میزان ذخایر کافی در حوزه میوه است.

کاری تصریح کرد: در حال حاضر نیز مشکلات بارگیری و اعتراضات کامیون‌داران اقلامی مانند هندوانه و پیاز را تحت تاثیر قرار داده و در گذشته که در میدان بار هندوانه بسیار بوده در حال حاضر کم شده است.

وی با اشاره به وضعیت میوه‌های نوبرانه‌ فصلی، بیان کرد: وضعیت میوه‌های نوبرانه نیز راضی‌کننده است و بستگی به نوع کیفیت آن دارد که به طبع میوه درجه یک قیمت بالاتری دارد.

رییس هیات مدیره میدان بار مرکزی مشهد اضافه کرد: در حال حاضر زردآلو از ۳۵۰۰ تا ۹۰۰۰ تومان در میدان بار موجود است که این قیمت نیز تحت تاثیر کیفیت و نوع میوه خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.