سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار سوم این تیم برابر پرتغال تفکرات ویژه ای دارد.

 مأمور مهار کریستیانو رونالدو مشخص شد!

به گزارش قدس آنلاین از روسیه، تیم ملی فوتبال ایران در حالی خود را برای حضور در بیست و یکمین دوره رقابت های جام جهانی آماده می کند که سه حریف سخت و قدرتمند را پیش رو دارد. مراکشی نخستین حریف تیم ملی ایران است که از بازیکنان با کیفیت زیادی برخوردار است و همین کار شاگردان کی روش را سخت خواهد کرد.  

با این حال کی روش برای این بازی برنامه های ویژه ای را در نظر گرفته است تا بتواند از بازی اول با امتیاز خارج شود. هر چند بسیاری اعتقاد دارند که مراکش به مراتب حریف سخت تری از سایرین خواهد بود اما کی روش برای بازی سوم تدبیر ویژه ای در نظر گرفته است.  

شاید یکی از دغدغه های بزرگ کی روش و شاگردانش برای بازی دوم مهار کریستیانو رونالدو است. این بازیکن که در تمرینات پرتغال هم حضور پرانرژی دارد برای دیدار با ایران نقشه های زیادی هم کشیده و قطعا می خواهد تعداد گل هایش را اضافه کند.  

با این حال کی روش برای این بازی تدارک ویژه ای در نظر گرفته و می خواهد یک سورپرایز داشته باشد. در تمرینات تیم ملی و بازیهای گذشته این تیم نیز تغییر پست چند بازیکن عجیب بود. با این حال به نظر می رسد که کی روش می خواهد بازیکنانش را در چند پست امتحان کند.  

خبرنگار قدس آنلاین که طی روزهای گذشته در تمرینات تیم ملی در مسکو حضور داشت از برخی مسئولان و اعضای کادر فنی شنید که کی روش قصد دارد مأمور ویژه ای را برای مهار رونالدو مشخص کند. این مأمور ویژه کریم انصاری‌فرد خواهد بود که طی روزهای گذشته هم بارها با کی روش در تمرینات صحبت کرده است.  

یکی از مسئولان تیم ملی هم این موضوع را تأیید کرد که احتمالاً کی روش در دیدار برابر پرتغال از انصاری‌فرد برای مهار رونالدو استفاده خواهد کرد.  

البته هنوز به طور کامل مشخص نیست که بازیکنان تیم ملی در چه پست هایی بازی خواهند کرد اما برای بازی سوم فعلا این تفکر در ذهن کی روش جای گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.