کرج- دبیرسازمان مردم نهاد افق فرهنگ رسانه استان البرز با تاکید بر ضرورت حمایت رسانه های گروهی از جوانان موفق گفت: رسانه می تواند با الگوسازی از چهره های موفق، انگیزه و گرایش جوانان به نقش آفرینی موثر در جامعه را افزایش دهد.

رسانه، انگیزه جوانان به نقش آفرینی موثر در جامعه را افزایش دهد

رامین گواشیریانی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: پس از معرفی جوانان برتر استان در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) در ماه گذشته سازمان مردم اُفق فرهنگ رسانه به عنوان تنها سمن رسانه ای فعال در حوزه جوانان البرز معرفی این جوانان وانعکاس نقطه نظرات آنها را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: در این خصوص پروژه ای مشترک با سرپرستی روزنامه قدس در استان البرز واز طریق پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین تعریف شد و خوشبختانه در بازه زمانی یک ماهه گفتگوهای تفضیلی با جوانان برتر البرز در حوزه های مختلف با تلاش وهمراهی این رسانه صورت گرفت.

گواشیریانی ادامه داد: در این گفتگوها جوانان موفق استان در حوزه های فناوری، کشاورزی، هنری وفرهنگی به بیان دیدگاه ها و بعضا گلایه های خود پرداختند وخوشبختانه انعکاس خوبی هم در فضای جامعه داشت.

دبیر سازمان مردم نهاد افق فرهنگ رسانه با اشاره به اینکه بسیاری از این جوانان پیش از این تجربه گفتگو با هیچ رسانه ای را نداشتند گفت: تلاش شد در این گفتگوها موضوعات مهم روز کشور اعم از فضای مجازی، حمایت از کالای ایرانی، تقویت اقتصاد مقاومتی و ترویج فرهنگ استفاده از تولید داخل مبنای گفتگوها باشد وخوشبختانه نقطه نظرات و ایده های خوبی هم مطرح شد.

وی نقش رسانه های گروهی را در تبیین مطالبات جوانان بسیار موثر و کارگشا دانست و گفت: البرز از جمله استان هایی است که از ظرفیت رسانه ای بالایی برخوردار بوده و در سال های اخیر با پیگیری های موثر رسانه های گروهی موضوعات مهمی در سطح استان مطرح و در جهت مشکل گشایی آنها اقدام شده است.

گواشیریانی ادامه داد: این ظرفیت بی بدیل می تواند در ادامه در جهت حل مشکلات مختلف حوزه جوانان نیز به کارگیری شود و موضوعات مختلف را حلاجی و برای حل آنها راهکار ارائه کرد.

وی در پایان با اشاره به تقدیر اداره کل ورزش وجوانان استان البرز از اجرای طرح انعکاس رسانه ای جوانان برتر البرز گفت: جای خوشبختی است که این موضوع مورد توجه متولی اصلی حوزه جوانان قرار گرفته و به طور قطع این تشویق ها انگیزه ما را برای اجرای طرح های بهتر وموثر تر در آینده دوچندان می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.