قدس انلاین : انتخابات داخلی شورای راهبردی سیاستگذاری گردشگری استان برگزار شد و اعضای هیات رئیسه شامل رئیس، نائب رئیس، مسئول دبیرخانه و سخنگوی این شورا انتخاب شدند.

اعضای شورای راهبردی سیاستگذاری گردشگری خراسان رضوی انتخاب شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، ابوالفضل مکرمی فر مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: دراین جلسه شورای راهبردی گردشگری استان،رییس میراث فرهنگی استان به عنوان رئیس شورا، سید مسعود منتجبی به عنوان نائب رئیس شورا، یوسف بیدخوری به عنوان دبیر شورا و فرید جواهرزاده به عنوان سخنگوی شورا انتخاب شدند.
وی افزود: این شورا در چند کمیته تخصصی از جمله کمیته رویدادها و مناسبت ها، کمیته آموزش، کمیته سرمایه گذاری، کمیته روابط بین الملل، کمیته فرهنگی و کمیته رسانه فعالیت خود را آغاز می کند.
مکرمی فر ادامه داد: همچنین مقرر شد اعضای شورا، برنامه های پیشنهادی خود را به صورت برنامه های یک و سه ساله جهت طرح در جلسات آتی شورا ارائه کنند.
وی تصریح کرد: این شورا به عنوان بازوی مشورتی اداره کل در حوزه گردشگری به فعالیت خود ادامه می دهد و به مشکلات و مسائل کلان گردشگری استان می پردازد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی با بیان این که جلسات شورای راهبردی هر دو هفته یکبار به صورت منظم برگزار خواهد شد، گفت: دبیرخانه این شورا در معاونت گردشگری استان مستقر شده و از دستگاه های ذی نفع بخش خصوصی و دولتی برای حضور در این جلسات دعوت به عمل می آید.
اعضای شورای راهبردی سیاستگذاری گردشگری استان از بین خبرگان و کارشناسان مرتبط با حوزه گردشگری و به پیشنهاد مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و با حکم معاون گردشگری کشور منصوب شده اند، در شورای راهبردی سیاستگذاری علاوه بر رئیس شورا و معاون گردشگری استان، امیر سزاوار و محمود مادرشاهیان از مدیران و مالکان هتل، محمدروحانی و مجتبی احمدی از متخصصان امور دفاتر خدمات مسافرتی، محمدباقرطباطبایی و مجید لگزیان از جامعه متخصصان معماری و برنامه ریزی شهری، فرید جواهر زاده و سید مسعود منتجبی از متخصصان حوزه گردشگری و امیرطاها سلامی و سهراب ارجمند از متخصصان آموزش حوزه گردشگری حضور دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.