قدس انلاین : مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی می‌گوید استان خراسان رضوی در بحث زیر ساخت های ورزشی مظلوم واقع شده‌است.

مظلومیت خراسان رضوی در خصوص زیرساخت‌های ورزشی
 کوروش صبوریان در مجمع انتخابی رییس هیئت نجات غریق و غواصی با بیان اینکه شرایط غواصی استان نشان داده که استعدادهای بسیار زیاد و افراد مستعدی در خراسان رضوی وجود دارد، اظهار کرد: با توجه به اینکه از نظر تعداد اماکن ورزشی آبی شرایط بسیار خوبی داریم، قطب آبی کشور محسوب می شویم که باعث شده از سایر استان‌ها متمایز باشیم. البته بایستی تعداد افراد فعال در این حوزه چه در آقایان و چه در بانوان بیشتر و بیشتر شود.
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با خوب دانستن شرایط فعلی استان در نجات غریق و غواصی عنوان کرد: امیدوارم شرایط بهتر از این پیش برود. سهم ما از ورزش کشور باید بیشتر از این باشد و بایستی در تمام رشته های ورزشی سرآمد باشیم.
صبوریان با اشاره به مظلومیت استان در بحث زیرساخت ها بیان کرد: علیرغم اینکه 8% جمعیت کشور به خراسان رضوی تعلق دارد، اما متاسفانه بودجه‌ای متناسب با آن 8% به خراسان رضوی تعلق نمی گیرد. همیشه این مهم در حوزه ورزش و حوزه‌های دیگر جای بحث داشته و تقاضای مسئولین استانی از کشور همیشه متناسب با جمعیت بوده‌است. شاید شرایط در سال‌های اخیر بهتر شده باشد اما این کافی نیست.
وی ادامه داد: محرومیت در شهرستان‌ها بسیار زیاد است و حداقل 10 شهرستان محروم داریم که زیرساخت کافی ندارند. هدف همه ما رفع محرومیت‌هاست اما رسیدن به معنای واقعی کلمه به این مهم بسیار سخت است.
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: در استان حدود 130 پروژه نیمه تمام به دلیل نبود بودجه کافی وجود دارد، از کسانی که قصد دارند در حوزه ورزش و هیات‌ها فعالیت کنند، می خواهم هم وقت کافی داشته باشند و هم بتوانند آورده مالی از منابع غیر دولتی جذب کنند.
وی ادامه داد: ورود بخش خصوصی و مشارکت آن می تواند راهگشا باشد، همچنین یکی دیگر از انتظارات از آن ها، توجه ویژه به شهرستان‌ها و حوزه بانوان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.