قدس انلاین : رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: کلیات پروژه ثابت در جنگل طرق در شورای چهارم تصویب شده و ما تنها ادامه دهنده این مصوبات هستیم و از طرف دیگر این پروژه موظف است 80 هکتار اراضی این منطقه را بازپیرایی کند.

تعریف وتمجید رییس شورای شهرمشهد از میلیاردر خارج نشین/ امیرشهلا تا زمان صدور حکم عضو شورااست
 محمدرضا حیدری عصر امروز در حاشیه جلسه علنی شورای شهر و در جمع خبرنگاران در خصوص نگرانی برخی فعالان فرهنگی شهر درباره پروژه ثابت در اراضی طرق اظهار کرد: کلیات این پروژه در شورای چهارم تصویب شده و ما فقط قرارداد اجرایی آن را در شورای پنجم تصویب کردیم.

وی با بیان اینکه شورای پنجم ادامه مصوبه شورای چهارم را دنبال کرده، افزود: کاری که در آن منطقه صورت می‌گیرد، به احیای منطقه کمک می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در توضیح نحوه کمک پروژه ثابت به احیای منطقه طرق گفت: این شرکت ذیل اجرای پروژه الزام دارد هشتاد هکتار از پارک جنگلی طرق را که در حال از بین رفتن است، بازپیرایی کند و همین امر به رشد و توسعه منطقه کمک می‌کند.

حیدری با بیان اینکه به نظرما جای نگرانی نیست، افزود: ما باید قدردان چهره‌هایی باشیم که در این شرایط اقتصادی که همه به دنبال حفظ سرمایه خود هستند، مجاهدت کرده و حاضر به سرمایه‌گذاری شده‌اند.

وی با بیان اینکه پروژه مصوبه کمیسیون ماده پنج را دارد، ادامه داد: طرح به لحاظ زمانی پیش‌بینی شده که در هر دو قسمت، یعنی بازپیرایی اراضی جنگل طرق و پروژه توریستی همزمان با هم انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص آخرین وضعیت امیر شهلا هم گفت: روند رسیدگی به پرونده وی در حال انجام است و تا زمانی که رأیی صادر نشود آقای شهلا عضو شورا هستند.

حیدری به حمایت شورای شهر و شهرداری از تیم مشکی پوشان هم اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک با مدیران این تیم نشست مشترکی با حضور شهردار مشهد خواهیم داشت تا ابعاد مسئله مشخص شود و براساس آنچه مقدورات مدیریت شهری است، بتوانیم با کمک سایر دستگاه‌ها از تیم‌های ریشه‌دار شهر که بخشی از هویت ورزشی شهر هستند، حمایت کنیم.

وی درخصوص ادامه پروزه بی آرتی هم گفت: به دلیل وجود کال قدیمی زیر معابر منتهی به حرم مطهر، لازم است این کال به مقدار لازم استحکام بخشی شود تا تحمل تردد اتوبوس را داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: پس از آنکه کال به استحکام لازم رسید، روند اجرای پروژه نرده‌گذاری خط سه بی آرتی ادامه پیدا می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.