کرج- رئیس اتحادیه کامیونداران کرج عدم وجود مکان مناسب برای تخلیه فاضلاب شهری را به عنوان یکی از مشکلات کامیونداران در این شهر شمرد و گفت: قرار بود شهرداری و سازمان آب از مدت ها قبل مکانی را برای انجام این کار در نظر بگیرند.

مکان مناسب برای تخلیه فاضلاب شهری در کرج وجود ندارد

ناصر کاویانی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: بیشترین شکایت مردم در خصوص تخلیه فاضلاب در سطح شهر است چرا که شهرداری تاکنون مکانی را برای انجام این فرایند در نظر نگرفته و رانندگان مجبور به تخلیه فاضلاب در شهر هستند.

وی به شرایط نابسامان رانندگان وسایل باربری در کرج اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۱۵ هزار وسیله باربری در کرج فعالیت دارند که رانندگان به دلایل مختلف شرایط خوبی را سپری نمی کنند.

رئیس اتحادیه کامیونداران کرج با بیان این که رانندگان یا وسایل باربری غیر بومی نباید در کرج فعالیت کنند گفت: مدیران شهری می بایست با در نظر گرفتن شرایط فعلی که فعالیت رانندگان بومی کاهش یافته از فعالیت رانندگان و وسایل غیر بومی در پروژه های شهری جلوگیری کنند.

کاویانی تصریح کرد: بسیاری از پیمانکاران در پروژه های بزرگ شهری به سراغ نیروهای غیر بومی رفته و از آن ها استفاده می کنند این در حالی است که رانندگان ساکن کرج با کمبود کار مواجه هستند.

وی با بیان این که رانندگان با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند گفت: گرانی قطعات، مشکلات بیمه، کمبود بار و واسطه گری باعث شده تا در بسیاری از موارد رانندگان حتی هزینه های مربوط به وسیله خود را بدست نیاورند.

رئیس اتحادیه کامیونداران تصریح کرد: به همین دلیل مدتی است که از صدور مجوز برای ورود رانندگان جدید معذور بوده ایم چراکه افزایش بهره وری و کار رانندگان فعلی در اولویت قرار دارد.

کاویانی در خصوص عدم تصویب تعرفه جدید برای رانندگان کامیون گفت: تعرفه های قدیمی بسیاری از رانندگان همچنان پرداخت نشده و با توجه به بحران فعلی افزایش تعرفه، بیکاری مضاعف رانندگان را در پی خواهد داشت.

وی در پایان با اشاره به حل مشکلات تردد وسایل سنگین در کرج گفت: باتوجه به برگزاری جلسات با نمایندگان مجلس و مدیران شهری در حال حاضر فعلا مشکلات تردد که اخیرا بوجود آمده بود برطرف شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.