بجنورد- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متکشل نهادها و دستگاههای مختلف استانی است گفت: تضعیف این نهاد تضعیف عموم دستگاههای فرهنگی است.

تضعیف شورای هماهنگی؛ تضعیف نهادهای انقلاب است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت الاسلام سالاری در نشست ستاد برگزاری نماز عید فطر استان، با بیان اینکه شورای هماهنگی قائم به فرد و شخص نیست افزود: این شورا متشکل از ۲۲عضو از نهادهای مختلف استانی است و هر تصمیمی که اتخاذ می شود منوط به همفکری و رأی شورایی است.

وی با گلایه از اقدامات برخی افراد و گروه‌ها، اظهار کرد: از سال گذشته جریانی در استان شروع شده که هدف آن سیبل قرار دادن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و تضعیف این نهاد است؛ اما شورای هماهنگی بدون توجه به این افراد و جریان‌ها به رسالت قانونی خود عمل می‌کند.

رئیس ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر استان اظهار داشت: قبل از برگزاری هر مراسمی ستادی متشکل از نمایندگان برخی از نهادها و سازمانهای عضو و تأثیر گذار تشکیل می گردد و هر تصمیمی که اعضا بگیرند با مشورت و اشراف نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه بجنورد اجرایی میگردد و بحمدالله این نهاد از ابتدای انقلاب در راستای اهداف عالی نظام و انقلاب و بدور از تمایلات حزبی و گروهی عمل کرده.

حجت‌الاسلام سالاری در ادامه با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر، بر ضرورت برگزاری باشکوه نماز عید فطر تأکید کرد و افزود: امسال هم همانند سال‌های گذشته نماز عید فطر در بولوار روبروی مصلای امام خمینی (ره) بجنورد به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد اقامه می‌شود.

وی با بیان اینکه به احتمال زیاد امسال عید فطر روز جمعه است، اضافه کرد: اگر عید فطر با روز جمعه مصادف شود این هفته تنها نماز عید فطر اقامه شده و نماز جمعه برگزار نمی‌شود.

حجت‌الاسلام سالاری با تأکید بر اینکه باید محراب نماز در بولوار مصلا هم احداث شود، خواستار همکاری مسؤولان و دستگاه‌های مرتبط در این زمینه شد.

وی ساعت شروع نماز عید فطر را ساعت ۷صبح در مرکزاستان عنوان کرد و تأکید داشت: با وجود اینکه امکان مفروش بودن تمام بلوار مقدور نیست نمازگزاران مرکز استان حتما زیرانداز به همراه خود داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.