قزوین_ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از برگزاری جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر حوزه ایثار و شهادت در این استان خبر داد.

جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر حوزه ایثار و شهادت در قزوین برگزار می شود

غلامرضا حقایق پور در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: هر سال با فرا رسیدن هفته خبرنگار برنامه های مختلفی برگزار می شود که برگزاری جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه ها نمونه ای از این برنامه ها است.

وی افزود: تلاش داریم تا چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه ها و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت را در سال جاری نیز برگزار کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه جشنواره با ارسال آثار روزنامه نگاران برگزار می شود، اضافه کرد: جشنواره در سطح خبرگزاری ها، پایگاه های اطلاع رسانی و خبری، مطبوعات و صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

حقایق پور عنوان کرد: از جمله اهداف جشنواره می توان به زمینه‌سازی برای تبادل تجربیات و تقویت تعامل مثبت و مؤثر و معرفی نقش حساس و تأثیرگذار رسانه‌های فعال در حوزه‌ ایثار و شهادت و شناسایی و تجلیل از فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی در حوزه‌ی ایثار و شهادت اشاره کرد.

وی با بیان اینکه علاقمندان برای شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را در دو محور ایثار و شهادت و ایثار اجتماعی در قالب‌های خبر و گزارش خبری، مصاحبه، مقاله، یادداشت، عکس و فیلم خبری ارسال کنند، اضافه کرد: ۱۲ تیرماه به عنوان مهلت ارسال آثار درنظرگرفته شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://isaar.ir/doc/news/fa/۲۴۸۲۲۵ و یا برای ثبت نام به نشانی اینترنتی jashnvareh.hayat.ir مراجعه کنند، گفت: ثبت نام در این جشنواره به صورت اینترنتی است.

حقایق پور عنوان کرد: باتوجه به اینکه جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه ها وفعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت در سال های گذشته نیز برگزار شده، استقبال خوبی از سوی خبرنگاران و فعالان فضای مجازی صورت گرفته است و بسیاری از این فعالان توانسته اند با ارسال آثار خود، رتبه های مناسبی را در این زمینه کسب کنند.

وی اضافه کرد: امیدواریم با برگزاری این جشنواره گام مؤثری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و وشهادت برداریم و قدر دان شهدا باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خاطرنشان کرد: البته در طول سال جشنواره های مختلفی از سوی ارگان های این استان از جمله جشنواره رسانه ای ابوذر و جشنواره وقف و رسانه برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.