قدس آنلاین:فرمانداران تربت‌حیدریه و قوچان از گزینه‌های در حال بررسی برای فرمانداری مشهد هستند و تغییر در فرمانداری کلات نیز تقریبا قطعی شده است.

فرمانداران قوچان و تربت‌حیدریه در راه مشهد

به گزارش فارس، قریب به دو هفته از تغییر سمت محمدرحیم نوروزیان از فرماندار مشهد به معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی می‌گذرد و معاون سیاسی فرماندار سرپرست فرمانداری مشهد را برعهده گرفته است.

یک منبع آگاه از گزینه‌های در حال بررسی برای فرمانداری مشهد به خبرنگار فارس اینطور خبر داد: دو گزینه برای فرماندار مشهد در حال بررسی است.

وی افزود: احمدعلی موهبتی فرماندار تربت‌حیدریه یکی از گزینه‌ها و علیرضا قامتی فرماندار قوچان گزینه دیگر است.این منبع آگاه در خصوص تغییرات دیگر فرمانداران اظهار کرد: جابه‌جایی سید اصغر موسوی تبار فرماندار کنونی کلات نیز تقریبا قطعی شده است.

وی گزینه احتمالی برای فرمانداری کلات را نیز مهدی ناصری معاون سیاسی امنیتی فرمانداری تربت‌حیدریه معرفی کرد.

گفتنی است؛ موهبتی که دی ماه 1395 فرماندار تربت‌حیدریه شده است در کارنامه خود فرمانداری سراوان، مدیرکلی حراست استانداری سیستان و بلوچستان و نیز فرمانداری چابهار را دارد.

همچنین قامتی پیش از آنکه در آبان ماه 1392 فرماندار قوچان شود معاونت عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری قوچان، معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی و معاونت مدیرکل امور شهری استانداری خراسان رضوی را تجربه کرده است.

مهدی ناصری نیز پس از مدت سه سال که شهرداری تربت‌حیدریه بود در مهرماه 1394 به عنوان معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری تربت‌حیدریه انتخاب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.