یزد - رئیس بهزیستی شهرستان اردکان گفت: سال گذشته ۲۱۰ میلیون ریال توسط نمازگزاران و روزه‌ داران تحت عنوان وجوهات فطریه و زکات به موسسات خیریه زیر نظر بهزیستی اردکان کمک شد و عمده این کمک ها در حوزه‌های تامین مواد غذایی و درمان بوده است.

سال گذشته ۲۱۰ میلیون ریال  زکات فطریه به بهزیستی اردکان اهداشد

ولی عضدزاده در گفتگوبا خبرنگارقدس آنلاین با بیان این خبر اظهار داشت : همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر ، بهزیستی اردکان و مراکز و موسسات خیریه تحت نظارت آن، آماده دریافت فطریه و کلیه وجوهات اهدایی از سوی نمازگزاران و مومنین روزه دار خواهند بود.

 وی افزود : براساس فتاوای مراجع عظام تقلید ، مومنین می توانند زکات فطریه وزکات اموال خود را به بهزیستی و مراکز و موسسات خیریه تحت نظارت آن که متولی نگهداری و ارائه خدمت به ایتام ، معلولان ، سالمندان ، خانواده های بی سرپرست و آسیب دیدگان اجتماعی و نیازمند می باشد پرداخت نمایند.

این مسئول درخصوص محورهای هزینه‌کرد وجوهات زکات و فطریه نیز گفت: اولویت هزینه‌کرد این وجوهات همواره در حوزه‌های مربوط به تامین مواد غذایی و درمان بوده است.

عضدزاده تصریح کرد: تمامی وجوهاتی که از طریق زکات و فطریه جمع‌آوری می‌شوند برای جامعه هدف سازمان در حوزه های اجتماعی و توانبخشی و در جهت حل نیازها و مشکلات آنان هزینه می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی اردکان در ارتباط با رقم جمع‌آوری شده از محل این وجوهات در سال گذشته نیز گفت: سال گذشته ۲۱۰ میلیون ریال  توسط نمازگزاران و روزه‌ داران در روز عید فطر تحت عنوان وجوهات فطریه و زکات به موسسات خیریه زیر نظر بهزیستی اردکان کمک شد.  

وی افزود: مومنینی که قصد ادای این فریضه و تکلیف شرعی خود در روز عید سعید فطر را دارند می توانند از طریق صندوق های بهزیستی وموسسات خیریه آن درمحل برگزاری آیین الهی نماز عیدسعید فطراقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.