همدان - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان سال جاری ۲ هزار و ۶۲۹ حامی نیکوکار برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین جذب‌ شده است.

جذب  ۲ هزار۶۲۹ حامی نیکوکار در طرح اکرام ایتام در ماه رمضان

به گزارش قدس آنلاین،جمشید محمدی  افزود: هزار و ۶۲۹ حامی نیکوکار حمایت از یک‌هزار و ۴۳۸ یتیم را از ابتدای ماه مبارک رمضان را بر عهده گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و ۲۳۲ نفر زیر پوشش طرح محسنین کمیته امداد هستند، افزود: حامیان از یک‌هزار و ۴۳۸ یتیم نیز حمایت می‌کنند.

محمدی با اشاره به اینکه از ابتدای ماه رمضان امسال حامیان همدانی ۹۰۰ میلیون تومان به‌ حساب فرزندان معنوی خود واریز کرده‌اند، گفت: میانگین واریزی هر حامی به‌ حساب ایتام ماهیانه ۵۰ هزار تومان است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته حامیان ۱۵ میلیارد و ۸۵۷ میلیون تومان به‌حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز کرده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه تمام ایتام و فرزندان محسنین زیرپوشش کمیته امداد دارای یک و یا چند حامی هستند، ادامه داد: ۱۷ هزار و ۵۰۲ نفر حامی از ۳ هزار و ۹۱۳ یتیم و ۶ هزار و ۴۰ نفر حامی نیز از ۳ هزار و ۳۷۴ فرزند محسنین حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه حامیان علاوه بر پرداخت سرانه ماهانه، تلاش می‌کنند مشکلات معیشتی فرزندان معنوی خود را نیز حل کنند، بیان کرد: امیدواریم با حمایت‌های همه‌جانبه حامیان و خیران بتوانیم گام‌های مؤثرتری را برای رفع تمام مشکلات ایتام و فرزندان محسنین زیرپوشش کمیته امداد استان برداریم.

محمدی یادآور شد: خیران می‌توانند با دریافت شناسه اختصاصی ایتام و فرزندان محسنین از کمیته امداد استان همدان، کمک‌های خود را به‌حساب ۴۷۲۷۳۷۴۷۴۵ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۳۷۹۷۳۹۸۲۱۰۹ بانک ملت واریز کنند.

منبع فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.