۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
کد خبر: 605210

رژیم صهیونیستی همواره به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است و در این راه بیش از همه تلاش می‌کند تا توان نظامی کشورمان را به هرشکل ممکن کاهش دهد، به همین خاطر سران این رژیم با تشکیل اتاق فکرهای گوناگون در تلاش هستند تا مردم را نسبت به انقلاب و مسئولان بدبین کنند. 

از همین رو و در تازه‌ترین عملیات جنگ روانی پیشنهادی این اتاق‌های فکر، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار پیام ویدیویی خطاب به ملت ایران خود را دوست ایرانیان معرفی و عنوان کرده که می‌خواهد درباره بحران آب به ما کمک کند!
نتانیاهو طوری خود را به عنوان دوست معرفی می‌کند که گویی فراموش کرده ملت ایران دشمنی‌های او را از یاد نبرده‌اند. همین چندی پیش بود که در ماجرای همه پرسی غیرقانونی اقلیم کردستان، نتانیاهو از جدایی کردستان ایران حمایت کرد. نخست وزیر رژیم صهیونیستی حتی با فشار آوردن به دولت آمریکا ترامپ را به خروج از برجام تشویق کرد و کمک‌های علنی دولت او به تروریست‌های داعش برای کشتن شیعیان نیز هنوز در خاطر همگان پررنگ است. 
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی مدعی کمک به ایران برای غلبه بر بحران کم‌آبی است که این رژیم با تصرف منابع آبی مردم نوار غزه مشکلات بسیاری را برای زندگی روزمره ساکنان این منطقه ایجاد کرده است. طعنه آمیز اینکه نتانیاهو ساعاتی پس از اینکه به کابینه خود گفته بود اسرائیل با کمبود آب مواجه است و خواستار تصویب فوری طرحی برای حل مشکلات آب مردم ساکن در سرزمین‌های اشغالی شده بود، این پیام را منتشر کرده است؛ حال اینکه حکایت او مصداق این ضرب المثل است که «کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی...»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.