قدس انلاین : مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده از روز گذشته با اتمام مهلت ساماندهی تاکسی های اینترنتی نظارت بر آنها وارد مرحله اجرایی شده است.

آغاز مرحله عملیاتی نظارت بر تاکسی های اینترنتی مشهد

 مهدی علوی مقدم  صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:طبق هماهنگی انجام شده  با پلیس راهور از روز گذشته بیست و یکم خردادماه نظارت بر تاکسی‌های اینترنتی وارد مرجله عملیاتی شده است.

وی افزود:اخذ مجوز از سوی شرکت‌های تاکسی‌ اینترنتی امری ضروری است و  آرم آبی رنگ روی شیشه داخلی ماشین، نشانه مجوزدار بودن  این تاکسی‌ها است.

مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری مشهد بیان کرد:از آنجا که افزایش ایمنی و امنیت شهروندان مورد توجه ویژه قرار دارد، براساس وظایف قانونی نظارت بر نحوه عملکرد  سرویس‌دهی تاکسی‌های اینترنتی در اولویت قرار گرفته است. 

علوی مقدم خاطرنشان کرد: بر همین اساس شهرداری مشهد براساس ضوابط قانونی به موضوع ورود کرده و فراخوان ساماندهی این شرکت‌ها را در دستور کار قرار داده است. از این‌رو، از یک ماه و نیم پیش مهلتی به منظور ساماندهی این شرکت‌ها در جراید عمومی منتشر شده و به آن ها اعلام شد تا نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام کنند.

وی بیان کرد: باتوجه  به پایان مهلت تعیین شده، نظارت وارد مرحله اجرایی شد و با هماهنگی با پلیس راهور تاکسی های بدون مجوز اعمال قانون خواهند شد،  امیدواریم با همکاری این شرکت ها، کار  ضابطه‌مند شود و مردم با خاطری آسوده از تاکسی‌های اینترنتی استفاده کنند که سلامت آن‌ها تایید شده است.

مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: هر تاکسی مجوزداری آرم و مشخصات دارد و برای تمامی خودروهای این حوزه کارت هوشمند صادر می شود و اگر سرویس گیرندگان درخواست مشاهده کارت کنند، این کارت از سوی راننده باید ارائه شود. همچنین آرم آبی رنگی در جلوی شیشه ماشین نصب می‌شود و مشخص می‌کند کدام شرکت در حال ارائه سرویس است.

وی تصریح کرد: به دلیل تنوع شرکت‌ها در حال حاضر این آرم در داخل خودرو نصب می‌شود و در صورت تایید نهایی آرم یک شکل و متحد بر روی شیشه نصب خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.