قدس انلاین : دادستان عمومی و انقلاب قوچان یکی از مشکلات سرمایه‌گذاری در این شهرستان را عدم‌ حمایت از سرمایه‌گذاران واقعی دانست و از تشکیل کمیسیون 5 نفره حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران در قوچان برای رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال خبر داد.

دوقطبی کردن قوچان مانع حضور سرمایه‌گذاران شده است
علی آذری،  یکی از مشکلات سرمایه‌گذاران را عدم‌ حمایت از آن‌ها دانست و اظهار کرد: اگر از تولید و اشتغال حمایتی صورت نگیرد آمار بیکاری افزایش‌ یافته و به‌ تبع امنیت دچار مشکل می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در سالی که به نام حمایت از تولید و کالای داخلی نام‌گذاری شده است، حمایت از سرمایه‌گذار داخلی و ایجاد طرح‌های مختلف، مقابله جدی با آسیب بیکاری است، تصریح کرد: کمیسیون 5 نفره حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در قوچان تشکیل‌ شده است تا بتوان راهی به‌ منظور حضور سرمایه‌گذار و ایجاد امنیت شغلی برای آن‌ها در ارائه طرح‌های اقتصادی و توجه به اشتغال فراهم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان با بیان این مطلب که دوقطبی کردن شهر و سودجویی برخی، موجب لطمه به مردم ضعیف، گسترش بیکاری و عدم تمایل به سرمایه‌گذاری در این شهرستان شده است، گفت: متأسفانه افرادی با داشتن سِمَت، دلسوزانه و به معنای واقعی در پی حل مشکلات و ریشه‌کنی آسیب‌ها در شهر نیستند.

آذری تأکید کرد: ناهنجاری‌ها و آسیب‌هایی که جامعه را مورد تهدید قرار می‌دهد همچون بیکاری، ارتباط معناداری با جرم و جنایت دارند و این رابطه را تنها صنعت و تولید می‌تواند قطع کند.

وی با یادآوری اینکه دادستانی به‌عنوان مدعی‌العموم این کمیسیون را تشکیل داده است، تصریح کرد: به‌ طور قطع با حاکم شدن تولید و صنعت در یک اجتماع، اقتدار بیکاری و آسیب‌های اجتماعی که مردم را مورد تهدید قرار داده است، می‌شکند.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان یکی از الزامات فراهم شدن نشاط در این شهرستان را تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام همچون پارک آبی دانست و خاطرنشان کرد: این‌گونه از پروژه‌ها می‌تواند به مکانی برای تخلیه انرژی تبدیل شود و دیگر شاهد خشونت‌ و وارد شدن خدشه به امنیت مردم نباشیم.

آذری ادامه داد: متأسفانه برخی به دنبال این هستند که شهر در حالت رکود باقی‌ بماند و پیشرفت نکند که این خود یکی از علل اصلی برای عقب‌ماندگی قوچان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.