قزوین_ مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: براساس آخرین نقشه های پیش یابی، طی سه روز آینده همچنان با گذر امواج متناوب امواج ناپایدار، در ساعات بعدازظهر و شب افزایش ابر و در پاره ای مناطق رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

پیش بینی رگبار و رعد و برق برای آسمان قزوین

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: براساس آخرین نقشه های پیش یابی، طی سه روز آینده همچنان با گذر امواج متناوب امواج ناپایدار، در ساعات بعدازظهر و شب افزایش ابر و در پاره ای مناطق رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: وضعیت آب و هوای استان قزوین طی امروز و فردا به صورت صاف تا کمی ابری، از بعدازظهر افزایش ابر، در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد لحظه ای شدید خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین بیان کرد: وضعیت صاف تا کمی ابری، از بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتا شدید و در پاره ای مناطق رگبار و رعد و برق پراکنده برای ۴۸ ساعت آینده و وضعیت کمی ابری، در پاره ای مناطق افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد برق و وزش باد برای ۷۲ ساعت آینده پیش بینی می شود.

بهاروند احمدی یادآور شد: بیشینه دما در ۲۴ ساعت گذشته برابر ۳۳ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه دما هم ۱۴ درجه سلسیوس بالای صفر بوده است.

وی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۰/۴ میلیمتر بارندگی شکل گرفته است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین اضافه کرد: سرعت باد در حال حاضر ۳ متر بر ثانیه و ۱۱ کیلومتر بر ساعت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.