مدیر سابق آکادمی استقلال با بیان اینکه منافع عده‌ای در بی سر و سامانی آکادمی است، گفت: از پیشکسوتان باشگاه که در هیات امنا هستند تعجب می‌کنم که در جلسات فقط نگاه می‌کنند.

حبیبی: منافع عده ای در بی سر و سامانی آکادمی استقلال است

به گزارش قدس آنلاین، شرایط آکادمی استقلال قدری بغرنج است. استقلالی‌ها بعد از آن که گودرز حبیبی را بعنوان مدیر جدید آکادمی انتخاب کردند هیات امنایی تعریف کردند که مدیریت کلان را برعهده داشته باشد. سپس در جلساتی که برای تعیین تکلیف مربیان آکادمی تشکیل می‌دادند اجازه ورود به مدیر آکادمی ندادند و دست آخر افرادی را بعنوان مربی معرفی کردند که در لیست مدیر آکادمی قرار نداشتند. بعد از موضع گیری عنایتی و برهانی نسبت به انتخابشان برای تیم‌های پایه، خبر مزبور از روی خروجی سایت رسمی باشگاه استقلال حذف می‌شود تا سئوالات بیشتری در این خصوص ایجاد شود.

گودرز حبیبی مدیر مستعفی آکادمی استقلال در این خصوص اظهار داشت: باید زودتر از این‌ها استعفا می‌دادم. اما همین که توانستم الان استعفا دهم می‌گذارم پای لطف خدا و این که واقعا خدا مرا دوست داشت که بیشتر از این گرفتار این آکادمی نشدم.

وی در ادامه بیان داشت: به عمرم چنین آکادمی را در هیچ کجای دنیا ندیده بودم. از روز اول کار اشکال داشت. همان روزی که مرا مدیر کردند و آقای ورمزیار را بعنوان سرپرست معرفی کردند من متوجه شدم اشکالاتی هست و به آقایان ایراد گرفتم و گفتم مگر می‌شود یک آش دو آشپز داشته باشد؟ اما آنها توجیهات خاص خودشان را آوردند. من واقعا آمده بودم کار کنم و به آکادمی سر و سامانی بدهم اما انگار بعضی‌ها عمدا نمی‌خواهند آکادمی سر و سامان بگیرد چون منافعشان در همین بی سر و سامانی آکادمی است.

مدیر سابق آکادمی استقلال تصریح کرد: من ابتدا از پیشکسوتانی که در هیات امنا بودند انتظار داشتم که شرایط را درک کرده و از ما که حرف حق می‌زدیم حمایت کنند. اما متاسفانه علی آقای جباری و آقا جواد قراب انگار کاره‌ای نبودند. آنها در جلسات اول فقط نگاه می‌کردند و آخر سر هم حرف آقایان را تایید می‌کردند. آنها از خودشان هیچ نظری نداشتند و عملا تاثیر گذار نبودند.

حبیبی در خصوص اعضای هیات امنای آکادمی گفت: من آقایانی را که بعنوان اسپانسر به هیات امنا آورده بودند را از قبل نمی‌شناختم اما قرار بود این دوستان در ازای حضور در هیات امنا به آکادمی سرویس بدهند. من که نماندنم ببینم نهایتا سرویس می‌دهند یا خیر اما از حق نگذریم فکر می کنم این آقایان که افرادی متشخص و با وقاری بودند به قول و قرارهای خود در این زمینه پایبند باشند.

وی اضافه کرد: در برخی از جلساتی که تشکیل می شد به من که مدیر آکادمی بودم اجازه ورود به جلسات و شرکت در تصمیم گیری‌ها را نداشتم. آیا این عجیب نیست؟ عجیب نیست که مدیر آکادمی در جلسات نباشد و در تصمیم گیری ها شرکت نداشته باشد؟ من نمی‌توانستم جایی باشم که تاثیرگذار نباشم و فقط از نامم استفاده شود. 

مدیر مستعفی آکادمی باشگاه استقلال با گلایه از سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال هم تاکید کرد: بعد از صحبت افتخاری شروع به کار کردم ولی افتخاری دو روز بعد صحبتهایی انجام داد که نباید آن حرفها را می زد. او گفت نگفته بودم حبیبی برود قرص و محکم کار کند؛ من گفته بودم حبیبی برود کمک آقای ورمزیار. افتخاری در جلسه در حضور آقایان قراب و جباری گفته بود بروم کار کنم و این حرف از او بعید بود. همه در جلسه شنیدند که افتخاری مسئولیت آکادمی را به من سپرده بود. 

حبیبی درباره صحبتهای نوازی که گفته بود توفیقی دوستان خودش را به آکادمی آورده است، گفت: خدا پدر نوازی را هم بیامرزد. بدختی ما برای همین است که آقایان دخالت آنچنانی می کنند. ما آمدیم آکادمی را سالم سازی کنیم. آقایان پای صورت جلسه را امضا می کنند ولی زیر امضای خودشان می زنند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.