قدس انلاین : جانشین فرماندهی انتظامی استان ، خدمات مشاوره‌ای و پیگیری‌های علمی را ضامن اعتماد عمومی به کلانتری‌ها دانست.

خدمات مشاوره‌ای و پیگیری علمی پرونده‌ها، ضامن اعتماد عمومی به کلانتری‌ها

سرهنگ «ابراهیم قربانزاده»، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات بندگان مومن و روزه‌داران وارسته از گناه و مسائل دنیوی، گفت: در ماه مبارک رمضان، خوان رحمت و مغفرت الهی گسترانیده شده و همه ما از این معنویت و قداست بی‌همتا، بهره وافر می بریم.

وی در جلسه جمع‌بندی نهایی نظارت تخصصی سرکلانتری سوم پلیس مشهد افزود: خوشبختانه کارکنان فرماندهی انتظامی استان که توفیق خدمت به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا(ع) را از برترین افتخارات خود می‌دانند، توفیق یافته‌اند در این ماه مبارک در راستای برقراری نظم و امنیت کامل مراسم شب‌های قدر، راهیپمایی شکوهمند روز قدس و دیگر مراسم مذهبی نقش‌آفرینی کنند و باید به آن‌ها تبریک و خداقوت بگوئیم.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود به توسعه خدمات، چابک‌سازی و حضور موثر پلیس در سرکلانتری‌های ویژه حاشیه شهر مشهد اشاره کرد و گفت: خوشبختانه شاهد تحول و توسعه خدمات پلیسی در مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد بوده‌ایم و تحقق به این اهداف عالی جز با پشتیبانی مسئولان قضائی و همچنین همراهی و همکاری آگاهانه شهروندان فهیم و قانون‌مدار محقق نمی‌شد.

سرهنگ قربانزاده گفت: رضایت مردم به عنوان ولی نعمت ما در مناطق حاشیه‌ای کلان شهر مشهد، افتخار بزرگی است که فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در پیشبرد رهنمودها و دغدغه‌های مقام معظم رهبری برای خدمت شایسته و توسعه نظم و امنیت عمومی در حاشیه شهر مشهد به طور جدی در دستور کار خود قرار داده و با قاطعیت برنامه‌های گسترده‌ای در این خصوص به مرحله اجرا در می‌آید تا مردم عزیز، پلیس خدمتگزار را در کنار خود، همراه خود و یار و یاور و پشتیبان خود ببینند.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در ادامه به خدمات تخصصی پلیس اشاره کرد و افزود: خدمات تخصصی کارشناس مشاوره در کلانتری‌های مشهد، یکی از گام‌های بلند و موثری است که در زمینه کاهش تراکم پرونده‌های قضائی و آموزش مهارت‌های اساسی زندگی و حل مساله و همچنین مصالحه پرونده‌ها نقش موثری داشته و می‌تواند به خانواده‌های عزیز در خصوص انتخاب درست و منطقی در حل مسائل مختلف کمک شایانی داشته و ما باید از این خدمات پشتیبانی و حمایت کنیم.

سرهنگ قربانزاده گفت: این خدمات تخصصی در کنار پیگیری علمی پرونده‌ها، با اشراف اطلاعاتی کامل و توجه بر اصول حرفه‌ای‌گرایی، ضامن اعتلای اعتماد عمومی به پلیس خدمتگزار است و آنچه در این خصوص و آموزش صحیح و اصولی به کارکنان انتظامی هزینه کنیم، سرمایه‌گذاری ذی‌قیمتی است که سود و منفعت پایدار آن، بهره‌مندی از حمایت و تعامل و هماهنگی سرمایه‌های اجتماعی در روند ماموریت‌ها و وظایف و تکالیف متنوع و گسترده پلیسی است.

وی در پایان تاکید کرد:‌ آموزش و بهسازی کارکنان پلیس، اقدامی راهبردی است که در سطح فردی باعث توانمندی افراد و در سطح سازمانی باعث بهبود و توسعه سازمان و در سطح ملی و حتی  فراتر از آن، منجر به افزایش بهره‌وری و نیل به اهداف عالی سازمان می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.