قدس انلاین : مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: در چارچوب دومین دوره اعتکاف رضویون ویژه نوجوانان 700 نوجوان مشهدی در مسجد گوهرشاد این شهر در جوار حرم مطهر امام رضا(ع) معتکف شدند.

700 نوجوان در مسجد گوهرشاد مشهد معتکف شدند

مجتبی مختاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گنجایش پذیرش در دومین دوره اعتکاف نوجوانان رضوی 700 نفر بود که نیمی از آنان دانش آموزان دختر و نیمی دیگر پسر هستند.
وی ادامه داد: دانش آموزان پسر پایه های هشتم، نهم و دهم متوسطه و دختران پایه های هفتم و هشتم برای شرکت در مراسم اعتکاف رضوی از طریق سایت http://form.javanan.org ثبت نام کردند و اسامی پذیرفته شدگان پس از قرعه کشی اعلام شد.
او گفت: هزینه ناچیزی از شرکت کنندگان در این اعتکاف دریافت شد. مراسم اعتکاف در سه روز آخر ماه مبارک رمضان از سحر امروز 22 خرداد آغاز شد و تا 24 این ماه ادامه دارد.
وی افزود: برنامه های متنوع فرهنگی و تربیتی شامل مسابقات کتابخوانی، مسابقات فرهنگی، حلقه های معرفتی و پرسش و پاسخ توسط کمیته های مختلف برای مراسم اعتکاف نوجوانان رضوی در مسجد گوهرشاد در حال برگزاری است. معتکفان افطار و سحر نیز میهمان خوان متبرک حضرت رضا(ع) هستند.
پارسال 350 نوجوان در مسجد گوهرشاد معتکف شده بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.