کرج- رئیس هیئت کبدی استان البرز از حضور نماینده استان در تیم ملی کبدی جهت حضور در بازی های آسیایی خبرداد و گفت: ورزش کبدی باید همگانی شود تا شاهد افزایش تعداد ملی پوشان این رشته باشیم.

ورزش کبدی باید همگانی شود/ پیش بینی افزایش ۳برابری ورزشکاران تا پایان سال

مهران جوادی نیا در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: عملکرد خوب راحله نادری شانس وی را برای اعزام به مسابقات آسیایی جاکارتا افزایش داده است.

 وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۰۰ ورزشکار در سطح استان در رشته کبدی فعالیت می کنند و به طور حتم با برنامه ریزی منظم جهت آشنایی مردم با کبدی تعداد ورزشکاران این رشته افزایش خواهد یافت.

جوادی نیا تصریح کرد: با توجه به معرفی این رشته در دانشگاه های استان البرز به خصوص شهر کرج، ورزش کبدی با استقبال قابل توجه دانشجویان همراه شده و پیش بینی می شود فعالان رشته کبدی تا پایان سال تا ۳ برابر افزایش یابد.

رئیس هیئت کبدی استان البرز از برنامه های آینده این رشته گفت وافزود: پس از ماه مبارک رمضان کلاس های مربیگری و داوری و در تیرماه سال جاری مجمع سالیانه طبق روال هرساله برگزار خواهد شد.

جوادی نیا بیان کرد: طبق برنامه نخستین دوره لیگ کبدی در استان برگزار خواهد شد همچنین تیم دانش آموزی، نونهالان و نوجوانان در مرداد ماه سال جاری به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

وی با بیان این که تیم کبدی ساحلی استان برای دومین بار در مسابقات کشوری حاضر خواهد شد گفت: هنوز میزبان این مسابقات مشخص نشده اما پیش بینی می شود که شاهد حضور قدرتمند البرز در این مسابقات باشیم.

رئیس هیئت کبدی استان البرز با اشاره به نوپا بودن این رشته در استان گفت: بدون شک کبدی به مانند سایر رشته ها سرشار از استعداد بوده که نیازمند شناسایی هستند.

جوادی نیا ادامه داد: کبدی در شهرستان های البرز دارای پایگاه فعال بوده از همین رو بر نهادینه کردن این رشته در میان خانواده ها تاکید داریم.

وی در پایان تصریح کرد: جشنواره کبدی خانوادگی پس از ماه مبارک رمضان با هدف حفظ روابط در خانواده ونیز استعدادیابی از سنین پایه در پارک های سطح استان البرز برگزار خواهد شد و بدون شک با انجام این دست برنامه ها شاهد پیشرفت چشمگیر این رشته خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.