سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد تیمش با صعود از مرحله گروهی جام جهانی زمان بیشتری در روسیه بماند.

امیدوارم زمان بیشتری در روسیه بمانیم/ بازیکنان ایران دیگر به انگیزه مضاعف نیازی ندارند/ تحریم شرکت نایک جنایت بود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری دولتی روسیه (تاس)، کارلوس کی‌روش در آستانه نخستین بازی گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ برابر مراکش که ساعت ۱۹:۳۰ جمعه هفته جاری در ورزشگاه سن پترزبورگ برگزار می‌شود گفت: زمان زیادی تا آغاز این بازی باقی نمانده و اگر می‌خواهیم درباره نزدیک‌شدن به آن صحبت کنیم باید بگویم بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران دیگر به انگیزه مضاعفی نیاز ندارند.

سرمربی تیم ملی درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی با مراکش عنوان کرد: این دیگر لفاظی است که اگر سرمربی تیم ملی کشوری مثلا بگوید روی تساوی حساب می‌کنیم. تفکر و طرح‌ کاملی برای ترکیب تیم ملی و تاکتیک دارم اما آنها همانند راز باقی‌ می‌مانند.

کی‌روش سپس با اشاره به تاثیر هوای مطلوب روسیه روی عملکرد مطلوب فیزیکی بازیکنان گفت: می‌خواهم توجه شما را به هوای کنونی روسیه جلب کنم. در این زمانی که ما اینجا آمدیم با هوای آفتابی و بارانی مواجه شدیم. شاگردانم از نظر بدنی قدرتمندتر شدند. امیدوارم به لطف عملکردمان در جام جهانی ۲۰۱۸ مدت‌زمان بیشتری در روسیه بمانیم.

وی درباره قطع همکاری کمپانی نایکی با تیم ملی فوتبال ایران پیش از آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: تیم ملی فوتبال ایران با شرایط که در آن قرار گرفت مشکل تجهیزات دارد که چیزی فراتر از غیر استاندارد است. می‌خواهم بگویم که تحریم تیم ملی فوتبال ایران توسط نایکی جنایت علیه فوتبال است. بازیکنان و کادر فنی از این شرایط بسیار ناامید هستند. این مسئله پنهانی نیست که تجهیزات از قیمت بالایی برخوردار هستند و موضوع جذب شرکت جدیدی با مشکلات کاملی به ویژه در بخش مالی مواجه است.

سرمربی تیم ملی اضافه کرد: فدراسیون فوتبال ایران در این رابطه با فیفا مکاتبه کرده است و روی کمک آنها پیش از شروع نخستین بازی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حساب می‌کنیم. باز هم تاکید می‌کنم تعویض تجهیزات چند روز پیش از آغاز این رقابت‌ها به اندازه کافی دردسرساز است. بعضی از بازیکنان تیم برای تهیه کفش مجبور شدند به فروشگاه بروند. برخی‌ها از دوستان خود خواستند تا در این شرایط به آنها سریع کمکی کنند. فقط یک چیز را با اطمینان به شما می‌گویم که مشکلی برای بازی نخواهیم داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.