سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید پنجره نقل و انتقالات این باشگاه به احتمال ۹۰ درصد باز نخواهد شد.

پنجره پرسپولیس ۹۰ درصد باز نمی‌شود/ دایی می داند پول نداریم به او بدهیم!

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا گرشاسبی در مورد فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ما تا اینجای فصل نقل‌وانتقالات توانسته‌ایم تقریباً ۹۵ درصد خواسته‌ای برانکو را برآورده کنیم.

با رفیعی در حال مذاکره هستیم
وی در پاسخ به این پرسش که «مذاکرات باشگاه پرسپولیس با سروش رفیعی به کجا انجامید؟»، گفت: در این مورد گمانه‌زنی‌های زیادی در رسانه‌ها می‌شود، اما واقعیت امر این است که ما تا زمانی که با بازیکنی به توافق نهایی نرسیم، آن را اعلام رسمی نخواهیم کرد. مسلماً این بازیکن یکی از گزینه‌های پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات است و در حال مذاکره با او هستیم.

در مورد ترابی ما تصمیم‌گیرنده نیستیم
سرپرست باشگاه پرسپولیس راجع به راهکارهایی که این باشگاه به باشگاه سایپا برای به خدمت گرفتن مهدی ترابی ارائه کرده است نیز خاطرنشان کرد: در این مورد اقداماتی انجام داده‌ایم، اما تصمیم اصلی بر عهده باشگاه سایپاست. هر تصمیمی که این باشگاه در مورد ترابی بگیرد برای ما قابل احترام است.

پول داشتیم دایی را روی سرمان می‌گذاشتیم
وی درباره طلب چند میلیاردی علی دایی از پرسپولیس و گلایه این مربی از مسئولان این باشگاه به خاطر اهمیت ندادن به مطالباتش تصریح کرد: ما اگر پول داشتیم اولویت‌مان در پرداخت مطالبات علی دایی بود. او خودش هم می‌داند که وضعیت مالی باشگاه ما چطور است. مطمئن باشید چنانچه وضعیت‌مان اسفناک نبود دایی را روی سرمان می‌گذاشتیم. الان هم پرداخت طلب دایی جزو اولویت‌های ماست.

الان زمان تحقیق و تفحص از سرخابی‌ها نبود
گرشاسبی در واکنش به این پرسش که «چرا مجلس شورای اسلامی بدون توجه به هزینه‌های هنگفت برخی باشگاه‌های صنعتی در فوتبال، طرح تحقیق و تفحص از دو باشگاه سرخابی را در برنامه‌های خود قرار داده است؟»، گفت: به نظر من الان وقت رسیدگی به این موضوع نبود. البته هر تصمیمی که گرفته‌اند برای ما قابل احترام است. اما این موضوع یک حسن هم دارد و اینکه در جاهایی که حق باشگاه پرسپولیس خورده شده است ما می‌توانیم در این طرح موضوع را پیگیری کرده و ان‌شاءالله به حق‌مان برسیم. خیلی از مسائل پیرامون حق و حقوق این دو باشگاه است که امیدواریم به آنها هم رسیدگی شود.

بعضی تصمیمات سلیقه‌ای چالش‌هایی را برای ما به وجود آورده است
سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد سکوتش در رابطه با اشتباهاتی که در جذب برخی بازیکنان در فصول گذشته در باشگاه پرسپولیس توسط مدیران قبلی صورت گرفته و باعث شده است این باشگاه در شرایط فعلی مجبور به پرداخت چند صد میلیون به آنها شود، یادآور شد: اینها پرونده‌هایی است که گردن باشگاه بوده و ما هم وظیفه داریم به آنها رسیدگی کنیم. دنبال این هم نیستیم که تقصیرات را گردن مدیران قبلی بیاندازیم. اینها اتفاقاتی است که در پرسپولیس رخ داده و قطعاً هر فردی در باشگاه پرسپولیس مسئولیت می‌پذیرد دوست ندارد با اقدامات نادرست کارها را خراب کند، بلکه به دنبال پیشبرد کارهای اجرایی باشگاه است. اما خب بعضی کارهای سلیقه‌ای چالش‌هایی را برای ما به وجود آورده که بعضاً قابل حل هستند و برخی از آنها هم گره‌هایی دارند که با دندان باز می‌شوند. الان هم وظیفه ماست برای اینکه باشگاه تهدید به محرومیت نشود با چنگ و دندان بدویم تا به پرونده‌های مربوط به مطالبات باشگاه رسیدگی کنیم.

مدیری نیستم که پول‌مان از اسپانسر را جلوتر از زمانش بگیرم
وی راجع به اینکه گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالباتش مجبور شده حق و حقوق خود از اسپانسر را زودتر از زمان تعیین شده دریافت کند، عنوان کرد: نه، ما طبق برنامه و جدول پول‌مان را از اسپانسر گرفته‌ایم. حداقل اینکه باشگاه ما نگرفته است. کاری با باشگاه‌های دیگر ندارم، اما من از این کارها نمی‌کنم تا در این مرحله کارهای باشگاه را پیش ببرم، اما بعد بگویم خداحافظ شما و برای مدیران بعدی مشکل تراشی کنم.

در کرواسی اردو می‌زنیم
گرشاسبی در مورد محل اردوی پرسپولیس در تعطیلات تابستانی نیز گفت: تا این لحظه کرواسی محل اردوی ماست و اگر مشکل خواستی پیش نیاید در این کشور اردو می‌زنیم.

کمتر بازیکنی می‌پذیرفت با شرایط سختی که ما داریم قرارداد ببندد
سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان با اشاره به مشکلاتی که این باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات داشت، اضافه کرد: ما در جذب بازیکن از دو منظر خیلی تحت فشار بودیم. یکی اینکه باید بازیکن را به باشگاه کشانده و در مورد جذب او و پیشنهادات مالی که ارائه می‌دهد، مذاکره می‌کردیم، اما فشار اصلی مربوط به آن می‌شد که کمتر بازیکنی می‌پذیرفت به خاطر شرایط خاص پرسپولیس و محرومیتش از جذب بازیکن پای میز مذاکره با ما بنشیند. به‌هرحال هر بازیکنی قصد مذاکره با ما را داشت اول به این فکر می‌کرد که شش ماه نمی‌تواند برای تیم‌مان بازی کند و شاید مجبور شود بیرون بماند و یا قرضی به تیم دیگر برود.

به احتمال ۹۰ درصد پنجره نقل‌وانتقالات به روی ما باز نمی‌شود
وی همچنین خاطر نشان کرد: این معضل گریبانگیر ما شده بود و به هر یک از نفراتی هم که جذب کردیم گفتیم بنا را بر این بگذارید که پنجره نقل‌وانتقالات به روی ما باز نخواهد شد و باید با شرایط کنار بیاید. به هر حال به احتمال ۹۰ درصد پنجره به سوی ما باز نخواهد شد، چرا که تا الان فیفا هیچ رأیی را برنگردانده و الان هم خیلی سخت است که بخواهد رأی خود را بشکند. این موضوع را به بازیکنان جدیدمان گفتیم و تأکید داشتیم یا باید با تیم تمرین کنند یا اینکه قرضی راهی تیم دیگری شوند. در واقع می‌خواهم بگویم ما خیلی شفاف با بازیکنان مدنظرمان مذاکره و در شرایط سخت و نابرابر بازیکن جدید جذب کردیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.