همدان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از لکه گیری ۲۴ هزارو ۵۰۵ کیلومتر از راه های استان خبر داد.

لکه گیری بیش از ۲۴ هزار متر مربع از راه های آسفالته استان همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، محمد رودباری در گفتگویی با تشریح عملکرد حوزه معاونت راهداری این استان در دو ماه ابتدای سال جاری اظهار داشت: این اقدام به منظور افزایش کیفیت رویه آسفالت و ایجاد مسیر مطمئن‌تر برای تردد وسائط نقلیه در محورهای شریانی، اصلی و فرعی و محورهای روستایی استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه لکه گیری آسفالت از جمله اقدامات اجرایی این اداره کل در تمامی فصول است، یادآور شد: حفظ و نگهداری راه‌های ارتباطی استان در جهت بالا بردن ایمنی و نگهداری از راه‌های حوزه استحفاظی از دیگر اهداف اجرایی این طرح بوده است.

مدیرکل راهداری استان همدان، شانه سازی راه های آسفالته استان را از دیگر اقدامات عنوان و خاطرنشان کرد: در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری ۷۲۷ کیلومتر از راه های استان شانه سازی شدند.

محمد رودباری ادامه داد: همچنین در راستای نگهداری و ایمنی راه ها، در این مدت ۱۰۵ کیلومتر از آسفالت سطح راه های استان همدان روکش شدند.

رودباری ابراز داشت: پاک کردن و تنظیم قنوها با گریدر به طول ۹۶۸ کیلومتر، پاکسازی شانه و حریم راه ها از نخاله و زباله به میزان هزارو ۱۶۵ کیلومتر، رگلاژ راههای شنی به طول ۱۷۹ کیلومتر و رگلاژ و تسطیح شانه راه های آسفالته به طول هزارو ۸۳ کیلومتر از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت بوده است.

این مسئول در ادامه تنقیه و لایروبی پل ها، زه کشی و دریواسیون پل ها، تعمیر، مرمت و نگهداری پل های کوچک و بزرگ، احداث و تعویض پل ها، موج تراشی سطوح آسفالته، آسفالت رگلاژی، اصلاح پیچ های خطرناک و تقاطع ها و احداث دور برگردان و پارکینگ را از دیگر اقدامات اجرایی معاونت راهداری در حوزه نگهداری راه و ابنیه فنی، ایمنی و حریم راه ها عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.