قدس انلاین : مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: برای سهولت دسترسی و ارائه خدمات بهتر ۵ پایانه موقت اتوبوس برای روز عید فطر در نظر گرفته شده است.

ایجاد ۵ پایانه موقت اتوبوس برای سرویس دهی به نمازگزاران عید فطر

 علی اصغر نیشابوری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به عید فطر عده زیادی از شهروندان مشهدی و زائران حضرت رضا(ع) علاوه بر حضور در مساجد برای شرکت در مراسم نماز عید فطر، به صورت گسترده به حرم مطهر مشرف شده و نماز عید سعید فطر را در این مکان برگزار می کنند به همین دلیل انتقال نمازگزاران به حرم در مسیر رفت و برگشت نیاز به تدابیری دارد که از سوی این سازمان اجرایی خواهد شد.

وی افزود:۵ محل دپوی موقت برای روز عید فطر در نظر گرفته شده است که شامل  خیابان آیت‌الله شیرازی با۷۰ دستگاه اتوبوس، میدان بیت‌المقدس مسیر بی آرتی با ۳۰ دستگاه، حدفاصل باب‌الجواد تا چهارراه خسروی ۲۰ دستگاه، خیابان نواب به سمت میدان عدالت با ۱۵دستگاه و خروجی روگذر طبرسی با ۳۵ دستگاه اتوبوس می باشند که جمعا با بهره‌گیری از ۱۷۰ دستگاه اتوبوس کمکی ارائه خدمت به زائران و مجاوران برای برگزاری مراسم پرشکوه نماز عید انجام خواهد شد.

نیشابوری ادامه داد: از ابتدای صبح انتقال نمازگزاران توسط ناوگان خطوط، از نقاط مختلف شهر و نهایتا با تبادل سفر به وسیله خطوط منتهی به حرم مطهر آغاز می‌شود.

مدیر اتوبوسرانی تاکید کرد : اکیپ فنی امداد نیز در محدوده اعلامی آماده ارائه خدمت به ناوگان در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.