اهواز- استاندار خوزستان با تاکید بر شرایط اسفناک سابق کوی مهدیس خبر داد: برای برطرف کردن مشکلات منطقه شهرداری ۲۷ میلیارد تومان، آب و فاضلاب ۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته اند، نوسازی و مدارس نیز۳ مدرسه در حال ساخت دارد و شرکت گاز ۲۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده است.

اختصاص ۱۰۰ میلیارد اعتبار  و ساخت ۳ مدرسه برای مهدیس

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ استاندار خوزستان در بازدید از کوی مهدیس برای برطرف کردن مشکلات و بررسی آنها در روز ۲۳ خرداد با اشاره به اینکه نسبت به یک سال پیش که بازدید داشتم روند پیشرفت ها بسیار خوب است، عنوان کرد: هرچند این منطقه بسیار وسیع و پر جمعیت است که زیرساخت‌های لازم مانند آب شرب، گاز، برق و آسفالت ایراد داشته، از این حیث با اقدامات شهرداری، آب و برق، اداره گاز کارها خوب پیشرفته و عمده کارهای زیرسازی انجام شده است.

غلامرضا شریعتی با ابراز امیدواری از اینکه مهدیس به منطقه استاندارد برای سکونت تبدیل شود، تاکید کرد: قبلاً مهدیس پر از فاضلاب و نیزار بود و انشعاب های بسیار خطرناک آب و گازی داشت که غیر مجاز بودند، برنامه و جلسات زیادی برای این منطقه در نظر گرفته شد تا کارها هم از نظر زیرساخت و تردد به شهر و هم جهت سکونت و ساخت و ساز پیشرفت داشته باشند.

تخصیص اعتبار برای برطرف کردن معضلات مهدیس

استاندار خوزستان ادامه داد: برای برطرف کردن مشکلات، شهرداری ۲۷ میلیارد تومان، آب و فاضلاب ۵۰ میلیارد تومان برای این منطقه در نظر گرفته اند، نوسازی و مدارس نیز۳ مدرسه در حال ساخت دارد و شرکت گاز ۲۰ میلیارد تومان اختصاص داده است.

شریعتی با بیان اینکه کارهای ارزنده ای در حال انجام است، تصریح کرد: شهرداری در حال انجام راه‌های مواصلاتی خرمشهر- ماهشهر است که هزینه‌های بسیار زیادی دارد.

او در جواب به این سوال که چه زمان این کارها نتیجه می دهد، اظهار کرد: قبل از این جمعیت بیشتری برای اعتراض بودند، مردم نسبت به بار اول که بازدید داشته اند رضایت بیشتری داشتند، اما اکنون کسی به ما توجه نکرد زیرا مشکل حل شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.