همدان - رئیس شورای شهر همدان در واکنش به تغییرات در شهرداری گفت: با شرایطی که پروژه میدان بار همدان دارد این پروژه به شکست می‌خورد و باید فاتحه این پروژه را خواند.

فاتحه پروژه میدان بار خوانده شود

به گزارش قدس آنلاین ، ابراهیم مولوی در صحن علنی شورای شهر همدان اظهار کرد: کسانی که دخالت کرده و نیروهای خود را در شهرداری چیدند در صورتی که در روند خدمات‌رسانی به مردم خللی وارد شود باید پاسخگو باشند.

وی افزود: پروژه‌ای که اجرای آن نیازمند ۱۶۰ میلیارد تومان بوده و تبلیغات بسیاری برای اجرای آن شده است با این وضعیت به شکست منتهی می‌شود.

رئیس شورای شهر همدان بیان کرد: در چنین روزهایی که وضعیت اقتصادی مردم و جامعه مناسب نیست چه ضرورتی دارد سازمان‌های شهرداری همدان مراسم افطاری برگزار کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره پرداخت هزینه اشتراک روزنامه‌ها نیز گفت: از دو سال گذشته هزینه اشتراک روزنامه‌ها باقی مانده بود که در مجموع با ۱۶ میلیون تومان تمامی آنها تعیین تکلیف شد.

مولوی با اشاره به اینکه ادامه روند کار با روزنامه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: قراباغی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همدان به عنوان مسئول مالی شورا چک روزنامه‌ها را با اکراه امضا کرده است.

چرا باید یک روزنامه شهر چاق و چله شود و بنده پاسخ آن را بدهم

وی با بیان اینکه در راستای حمایت از مطبوعات باید خرید روزنامه‌ها در دستور کار باشد، تصریح کرد: چرا باید یک روزنامه شهر چاق و چله شود و بنده پاسخ آن را بدهم.

رئیس شورای شهر همدان تاکید کرد: اعضای شورای شهر همدان لیست روزنامه‌های مورد نیاز خود را به روابط عمومی شورا ارائه دهند تا از این پس براساس نیاز اعضا، روزنامه خریداری شود.

وی اظهار کرد: شهردار همدان تغییراتی در مدیریت شهرداری داشت و برخی مدیران را جابه‌جا کرد تا تیم خود را چابک کند. بنده در این موضوع دخالتی نداشتم و به بنده اطلاع‌رسانی شده است.

مولوی تصریح کرد: دوستانی که دخالت کرده و نیروهای خود را چیدند در صورتی که در روند خدمات‌رسانی به مردم خللی وارد شود باید پاسخگو باشند.

منبع فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.