۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
کد خبر: 605625

همدان - معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان از اطعام‌ بیش از ۵۰ هزار نفر در طول ماه رمضان خبر داد.

اطعام‌ ۵۰ هزار نفر در ماه رمضان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان ، حجت الاسلام رضوی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در طرح «ضیافت الهی» از اطعام‌ فقرا، نیازمندان و ایتام خبر داد و اظهار کرد: بیش از ۵۰ هزار نفر در طول ماه رمضان اطعام‌ شدند.

وی با اشاره به توزیع سبد کالا بین ایتام فقیر و نیازمندان، بیان کرد: در شهرستان‌های مختلف این طرح اجرایی شده و اکنون نیز در حال اجراست.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه طی شب‌های قدر یک‌هزار و ۶۰۰ نفر در ملایر اطعام‌ شدند، افزود: در کبودراهنگ نیز بسته‌های غذایی در بین نیازمندان توزیع شد.

وی با تاکید به اینکه در راستای اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش مراسم اطعام‌دهی و روضه‌خوانی در شب‌های قدر برگزار شد، گفت: مراسم‌های شب‌های قدر در بقاع شاخص استان برگزار و افطاری ساده در بقاع دارای قابلیت طی این شب‌ها مورد توجه قرار گرفت.

رضوی بیان کرد: هر روز در حسینیه سیدالشهدای همدان مراسم ترتیل‌خوانی و جزءخوانی با حضور قاریان مطرح استانی و کشوری در حال برگزاری است که از صدا و سیمای استان به صورت زنده پخش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حسینیه باغ بهشت همدان روزی ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر حضور دارند، خاطرنشان کرد: هر روز مراسم قرعه‌کشی در این حسینیه برگزار و به قید قرعه دو نفر برنده سفر مشهد مقدس می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.