کرج - استاندار البرز با بیان اینکه اتاق بازرگانی استان البرز نیازمند بهره گیری از اندیشه محققان است، گفت: اتاق بازرگانی استان در زمینه مدیریتی و سامان بخشی مدیریت در استان با بیان برخی جملات فقط انرژی منفی ایجاد می کند.

اتاق بازرگانی البرز انرژی منفی ایجاد می کند/خودمان بحران ساز نباشیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد علی نجفی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در جلسه ستاد رفع موانع تولید دریکی از واحدهای تولیدی قطعات خودرو در البرز با اشاره به اینکه در هنگام ورود به استان البرز اشتغال در بخش روستایی اصلا رضایت بخش نبود، افزود: در حال حاضر شرایط اشتغال در روستاها نسبتا بهبود یافته است و درشرایط کنونی وبحران باید بیشتر تلاش کرد.

وی افزود:در بخش توسعه و تحقیق از اندیشه های اساتید و محققان با تجربه بایستی استفاده کرد.

نجفی با بیان اینکه خطابم به اتاق بازرگانی استان البرز این است که بایستی ازتجربیات اساتید بزرگ استفاده کرد، گفت: اتاق بازرگانی استان نیازمند بهره گیری از اندیشه های محققین است.

استاندار البرز در ادامه گفت: اتاق بازرگانی در زمینه مدیریتی و سامان بخشی مدیریت در استان با جملاتی که در جلسات بیان می کنند فقط انرژی منفی ایجاد می کند چراکه فقط ادعا دارد.

وی با بیان اینکه امروز بایستی شرایطی مناسبی برای اقتصاد ایجاد کنیم، افزود: خود ما بحران ساز نباشیم و وظایف خود را در بخش های مختلف به خوبی انجام دهیم.

نجفی گفت:مشکلات واحدهای تولیدی با توجه به شرایط کنونی درکشور و جهان را قطعا درک می کنیم و از مدیریت این واحد تولیدی قدردانی می کنیم که با تمام مشکلات اقتصادی سرپا ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه وظایف سختی را مدیران در ادارات دولتی، خصوصی و بانکها دارند، تصریح کرد: بایستی به تمام واحدهای صنعتی کمک کرد و فشارها را کاهش داد.

نجفی خاطرنشان کرد: اصل وجود تولید حفظ شود بعد توقع مالیات و بیمه از آنها داشته باشیم چراکه وقتی کار وتولید نباشد وصنعت را ذلیل کنیم نمی توان انتظار توسعه از آن داشت.

استاندارالبرز حفظ محیط زیست و رعایت استانداردهای جهانی کالاها را مهم دانست و گفت: تمام شرکت ها چه دولتی و خصوصی پای کار باشند و بایستی با تدبیرپیش روند.

مقام عالی استان در بخشی دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه باید بتوانیم از کمترین امکانات بهترین بهره را ببریم و بهینه مصرف کنیم تا استان به توسعه عالی برسد، تاکید کرد: تدبیر و به کار گیری از عقل را در دوران بحران افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: اگر نیاز باشد برای رفع موانع تولید اینگونه واحدهای تولیدی با بانک های کشور نیز پای مذاکره خواهم نشست تا در بحث تسهیلات و کمک مالی از مراجع بالاتر کمک بگیریم.

این مسئول در ادامه بابیان اینکه باید تولیدکنندگانی که صادرات دارند را حمایت کنیم، افزود: موانع اداری بر سر راه آنها را برداریم تا فرصت انجام کار را داشته باشند.

نجفی در پایان بابیان اینکه بانک‌های استان البرز توانسته‌اند رضایتمندی واحدهای صنعتی را جلب کنند، خاطرنشان کرد: لازم است که با توجه به قوانین جدید بانک‌ها تلاش شود که از حمایت بانک‌های کشوری برای توسعه البرز استفاده کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.