اصفهان- معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: به رسم میزبانی از نمازگزاران و روزه داران ماه مبارک رمضان و برپایی نماز باشکوه عید سعید فطر، آماده سازی محل برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلی امام خمینی (ره) در دستور کار قرار دارد.

مصلی آماده برپایی نماز عید فطر می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حیدر قاسمی اظهار کرد: مطابق سال‌های گذشته به منظور خدمت رسانی به نمازگزاران عید سعید فطر اقدامات مختلفی برای آماده سازی مصلی در حال اجرا است.

وی افزود: با تلاش گروه های مختلف در منطقه و حوزه معاونت خدمات شهری، نظافت داخل و خارج مصلی، جمع‌آوری نخاله و ضایعات، شستشو و نظافت و باز پیرایی المان های شهری داخل و اطراف مصلی انجام گرفته است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: آذین بندی محیط داخلی و بیرونی مصلی، آماده سازی محیط بیرونی و رفع سدمعبر خارج از مجموعه برای تردد آسان نمازگزاران نیز در دست انجام است.

قاسمی خاطرنشان کرد: ماموران آتش نشانی نیز برای تامین ایمنی و پیشگیری از حوادث احتمالی در روز عید فطر، در محل حضور خواهند داشت.

وی اظهار کرد: سرویس های بهداشتی به همراه وضوخانه برای سرویس دهی بیشتر و بهتر به نمازگزاران آماده شده است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به اینکه نزدیک به ۸۰ نفر از کارکنان و کارگران زحمت کش خدمات شهری در حال آماده سازی مصلی هستند، تصریح کرد: در حال حاضر توسط نیروهای مجموعه خدمات شهری شهرداری اصفهان، فرش کردن سطح مصلی امام خمینی (ره) با متراژ ۲۲ هزار متر مربع و در دو طبقه در دستور کار قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.