کرج - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با بیان اینکه تنها دغدغه استاندار البرز مشکلات واحدهای صنعتی است و با تمام توان توان پای کارآنها ایستاده است، گفت: افزایش تولید و اشتغال مهم‌ترین برنامه‌های استان است.

استاندار با تمام توان پای صنعت ایستاده است/ حل مشکلات تولید کنندگان البرزی تسریع می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جهانگیر شاهمرادی پیش از ظهر امروز پنج شنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که دریکی از واحدهای تولیدی آذین خودرو در البرزبرگزار شد، با قدردانی از فعالیت های این شرکت که با علاقه بسیار و بدون توجه به مشکلات اقتصادی کشور در حال فعالیت است، گفت: حضوراستاندارالبرز و مسئولین در دومین جلسه ستاد تسهیل استان با بازدید از این واحد صنعتی همراه شد.

وی افزود: استاندار البرز از زمانی که وارد استان شده است تنها دغدغه اش حل مشکلات واحدهای صنعتی است و با تمام توان پای کار ایستاده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز بابیان اینکه همه مدیران بایستی تلاش خود را در این راستا افزایش دهند، خاطرنشان کرد: می بایست رشته های آموزشی که گره گشای صنعت هستند را در زمینه توسعه اقتصادی و افزایش درآمد در شرکتهای تولیدی آموزش داد.

شاهمرادی با بیان اینکه طرح‌توسعه شهرک‌های صنعتی این استان دردستور کار قرار دارد، گفت: شرکت آذین خودرو در یکی از شهرک های صنعتی جدیدمستقر خواهد شد و برای توسعه این شرکت‌ و گروه هلدینگ از دستگاه‌های دولتی نیز یاری خواهیم گرفت.

وی افزود: با توجه به دستوراستاندارالبرز هر زمان که لازم باشد در واحدهای صنعتی حضورداشته باشیم سریعا وارد عمل خواهیم شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرزدر پایان گفت: افزایش تولید و اشتغال از مهم‌ترین برنامه‌های اداره صنعت، معدن و تجارت است و در دستور کار قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.