سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش گفت: از اینکه برابر ایران شکست خوردیم احساس سرشکستگی می کنیم.

رنارد: ایران پاتک زد و ما را به صلیب کشید/ احساس سرشکستگی می کنیم

به گزارش قدس آنلاین، هروه رنارد پس از دیدار تیم ملی فوتبال مراکش برابر ایران که عصر امروز جمعه برگزار شد در نشست خبری گفت: با شرایطی که پیش آمد بسیار ناامید و شرمنده هستم. شما می توانید تصور کنید که الان چه احساسی دارم؟

سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش ادامه داد: بدترین اتفاقی که می توانست رخ بدهد همین بود. ما در این بازی موقعیت های زیادی داشتیم اما به گل تبدیل نشد و در نهایت شکست را در دقایق وقت اضافه پذیرا شدیم. 

رنارد ادامه داد: به تیم ملی فوتبال ایران و کارلوس کی روش به خاطر این پیروزی تبریک می گویم. این بازی تمام شد و از حالا برای بازی بعد تمرکز خواهیم کرد. 

وی در پاسخ به این پرسش که چه دلایلی باعث شکست تیمش در دیدار برابر ایران شد گفت: آنها ترکیب هایی را انتخاب کرده بودند که ما اصلا انتظارش را نداشتیم. ما برابر حریف فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و خاص بازی کردیم اما همیشه حق با تیم برتر نیست و تیم برتر برنده نمی شود.

رنارد در ادامه پیرامون حسی که بازیکنانش دارند گفت: طبیعتا آنها احساس سرشکستگی می کنند. خطایی که روی دروازه ما رخ داد باعث شد که یک گل به خودی بزنیم. ما مقابل تیمی بازی کردیم که می خواست پاتک بزند و حالا ما به صلیب کشیده شده ایم. چیزی نمی شود گفت. ما اشتباه کردیم و باختیم و باید به بازیهای بعدی فکر کنیم. 

وی ادامه داد: بازی به طور کامل در اختیار ما بود و باید گل هم می زدیم. تیم ایران از خط میانی هم نتوانست رد شود. ما باید مراقبت می کردیم که از ایران پاتک نخوریم اما این اتفاق رخ نداد و روی ارسال بلندی که داشتند به گل رسیدند. 

رنارد در مورد اینکه گفته بود کی روش همیشه سورپراز دارد و این بار هم این کار را کرد گفت: فکرش را می کردیم که ایران با سه مهاجم بازی کند. می دانستیم که ایران در زمین خودش می ایستد و با چنین روشی بازی می کند. این را هم می دانستیم که روی ضربات ایستگاهی خوب هستند اما باید از موقعیت هایمان استفاده می کردیم. 

هروه رنارد در پایان گفت: ایران تاکتیکی را که خودش تنظیم کرده بود؛ در زمین اجرا کرد. ما به دام افتادیم. این در حالی بود که در ۲۵ دقیقه اول بازی تیم برتر بودیم و خطرات زیادی را هم روی دروازه حریف ایجاد کردیم. ریسک کردیم چون می خواستیم برنده شویم. ما سرافکنده هستیم و باید به دیدارهای آینده فکر کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.