قدس آنلاین: مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی گفت:با ایجاد ۲۹۰۰ پایگاه در استان و حدود ۵۳۰ پایگاه در شهرستان مشهد فطریه روزه داران عزیز را جمع آوری کرده و هرچه سریعتر به دست نیازمندان می رسانیم.

کمیته امدادمتولی جمع آوری زکات فطریه روزه داران است/فطریه روزه داران فقط در استان هزینه می شود

حبیب ا... آسوده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: ما تمام شرایط را فراهم کردیم تابتوانیم تا طی حداکثر دو روز بعد از جمع آوری فطریه روزه داران ،آن هارا به دست مردم نیازمند برسانیم و امیدواریم بتوانیم اندکی از مشکلات نیازمندان را با عیدی مردم خوب و نیکوکار برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه عده ای از مردم نگران فرستاده شدن فطریه ها به کشور های همسایه و فراموش شدن نیازمندان کشور خودمان هستند گفت: شیطنت ها و شایعاتی که از این قبیل در فضای مجازی دست به دست می شود توطئه دشمنان جمهوری اسلامی و نهاد مردمی و زحمت کش کمیته امداد است و من به شما اطمینام میدهم،فطریه مردم روزه دار نه تنها به کشورهای همسایه بلکه حتی به دیگر استان ها صادر نخواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی افزود: ما با اعتمادی که از سوی مردم جلب کردیم،توانستیم قدم های بزرگی در خصوص توانمند سازی محرومین برداریم.

حبیب ا... آسوده در خصوص فعالیت های ارزشمند کمیته امداد گفت: در حوزه اشتغال ما سال گذشته بالغ بر 12درصد اشتغال استان را کمیته امداد خراسان رضوی تامین کرده است.

وی افزود: کمیته امداد در سال گذشته بالغ بر 5000 هزار جهزیه برای تازه عروس دامادان تحت پوشش تهیه کرده است و 1200 مسکن ساخته است که تمامی این ها با کمک کردم نیکوکار و مهربان استان  بوده و من ضمن سپازگزاری از مردم خوب کشورمون،از همه عزیزان دعوت میکنم تا فطریه های خود را در صندوق های کمیته امداد بیندازند تا هر چه سریع تر به دست مردم نیازمند برسد.

مدیر کل کمیته امداد استان در این خصوص که آیا راه ساده تری هم برای پرداخت فطریه وجود دارد گفت: تمامی مردم کشورمان میتوانند با شماره گیری #5*5*051*8877*فطریه های خود را به حساب کمیته امداد انتقال بدهند تا در اسرا وقت به دست محرومین برسد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.